اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با بصیرت و استقامت آمریکا از منطقه اخراج می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: راهبردهای مواجهه با دشمنان امانتداری، بصیرت، صبر و استقامت است و با این راهبردها
خروج و اخراج آمریکا از منطقه قطعی است.

با بصیرت و استقامت آمریکا از منطقه اخراج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: دشمنان در فضاهای مجازی و حقیقی درحال تخریب جنگ نرم دشمنان جبهه استکبار اقدام به تحریف، دروغگویی و وارانه نمایی حقایق هستند و امروز افسران جنگ نرم جوانان ما هستند و باید از فرصت فضای استفاده کنند.

وی با تبریک مبعث رسول اکرم(ص) و اشاره به شروع دوباره جنگ نرم دشمنان علیه ایران و رهبری، گفت: عید برای همه مسلمانان است و از صدقه غافل نباشیم که هرچند کم، اثر فراوانی در آخرت انسان‌ها دارد.

امام جمعه پردیس افزود: شعبان ماه روزه‌داری و ولادت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع)، امام سجاد(ع) و روز پاسدار و جانباز است و باید از امام حسین(ع) تکلیف گرایی دینی، از قمر بنی هاشم(ع) بصیرت و ولایتمداری و از امام سجاد(ع) جهاد را بیاموزیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در زمان تشکیل نظام اسلامی، اشرار و مستکبران عالم بر علیه ایران صف کشیدند و مردم بدانند آن‌ها دلشان به حال ما نمی‌سوزد.

وی اضافه کرد: راهبردهای مواجهه با دشمنان امانتداری، بصیرت، صبر و استقامت است و با این راهبردها
خروج و اخراج آمریکا از منطقه قطعی است.

امام جمعه پردیس ضمن قدردانی از کادر درمانی، بیان کرد: کادر درمان ما در این بلای همه‌گیر کرونا از خودگذشتگی می‌کنند و ما نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه معیشت مردم و پاسداری مسؤولان از معیشت با بصیرت، شجاعت و کار جهادی رفع می‌شود، ابراز کرد: کشور ما سه درصد ذخایر معادن جهان را با نیروی بیکران جوان، شرکت‌های دانش بنیان و غیره را در اختیار دارد و نباید معیشت مردم اینگونه باشد.

وی تصریح کرد: انضباط پولی مالی کشور با اصلاح اساسی بودجه و رشد و رونق با تولید ملی و داخلی محقق می‌شود که متأسفانه به تولید ملی بهایی داده نمی‌شود.

امام جمعه پردیس عنوان کرد: باید صرفه‌جویی و بهینه‌سازی هزینه‌های تولید و نظارت کارآمد بر کالاها را با الگوگیری از سخنان امامان‌ محقق کنیم و با رسیدگی به مدیریت واردات و صادرات را در اولویت قرار بدهیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه واردات بی‌رویه و صادرات نیازمندی‌های کشور تولید داخلی را نابود می‌کند، تأکید کرد: باید کاهش هزینه‌های غیرضروری ادارات سریعاً رسیدگی شود زیرا مسؤولی که میز و صندلی آن هزینه زندگی چند خانواده می‌شود نمی‌تواند دلسوز باشد.

وی افزود: در انتخابات دولت و مجلس با بصیرت، شجاعت و کار جهادی از انتخابات حراست و زمینه انتخاباتی سالم را مدیریت کنند زیرا مجلس انقلابی چشم و امید مردم است و باید جلوی فسادها را بگیرند.

امام جمعه پردیس یادآور شد: مردم امیدوارند تا این مجلس با کمک نخبگان و اهالی رسانه اتفاقات را تحلیل و نامزدهای شوراها با انتظارات بالا از هیأت نظارت تأییدیه بگیرند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متأسفانه امروز برخی در حال تیم بستن هستند و اقدام به معامله با افراد می‌کنند تا کل شهر را تعدادی خاص در دست بگیرند اما مردم باید آگاهانه و آزادانه انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: افراد فاقد صلاحیت نباید وارد انتخابات شوند و از دستگاه‌های اجرایی و اطلاعاتی می‌خواهیم در مقوله تأیید و رد صلاحیت‌ها که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد محکم عمل کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به دیدار پاپ با آیت الله سیستانی بیان کرد: تشکر پاپ از مرجعیت عالی شیعیان عراق عزت برای شیعیان بوده و قابل احترام و تقدیر است که تأمین امنیت حضور پاپ توسط حشدالشعبی انجام شد و مانند ترامپ مخفیانه و شبانه نیامد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه سالگرد ارتحال احمد خمینی در پیش است، خاطرنشان کرد: وی در سخنانی بیان کردند اطاعت از مقام معظم رهبری اطاعت از امام خمینی(ره) است و هرکس که منکر این باشد در خط امام نیست بلکه در خط آمریکا و صیهونیست قدم بر می‌دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول