اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یکی از کابوس‌های دشمنان، تحقق ایران قدرتمند، است/ لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار توسط مسؤولان

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به راه افتادن گفتمان استقامت و جنگ اراده‌ها در کشور اشاره و تصریح کرد: باید متوجه باشیم که یکی از کابوس‌های دشمنان، تحقق ایران قدرتمند، است.

یکی از کابوس‌های دشمنان، تحقق ایران قدرتمند، است/ لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار توسط مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان بعثت را از نعمت‌های خداوند متعال به بشریت دانست و اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام از جمله نعمت‌های بی‌بدیل به جامعه بشری محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان استقامت را از جمله الگوهای رفتاری پیامبر اسلام(ص)، عنوان و تصریح کرد: داشتن این خصیصه ارزشمند نیازمند عزم و اراده و عمل بر اساس اعتقادات است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب استقامت در مقابل دشمن هزینه دارد، ادامه داد: بر اساس همین فرمایش اما هزینه سازش و تسلیم در برابر دشمن، بیشتر از استقامت است.

آیت‌الله خاتمی به راه افتادن گفتمان استقامت و جنگ اراده‌ها در کشور اشاره و تصریح کرد: باید متوجه باشیم که یکی از کابوس‌های دشمنان، تحقق ایران قدرتمند، است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه رجب اشاره و کرد و گفت: بر اساس فرمایش امام صادق(ع) هر کس روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند سختی جان کندن را به وی آسان می‌کند و هر کس دو روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند هم سختی جان کندن را به وی آسان کرده و هم وی را از وحشت قبر نجات می‌دهد و هم عبور وی از پل صراط را آسان می‌کند.

وی تاکید کرد: بر اساس فرمایش امام صادق(ع) هر کس سه روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند هم سختی جان کندن را به وی آسان کرده و هم از وحشت قبر نجات داده و هم عبور از پل صراط را به وی آسان کرده و هم حساب روز قیامت را به وی آسان می‌کند.

آیت‌الله خاتمی به مناسبت‌های پیش رو اشاره و تصریح کرد:  22 اسفند، روز شهدا است که در سال 58 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز تکریم و تجلیل شهدا نام‌گذاری شد، ضمن اینکه اسفند، ماه عجیبی برای شهدا است، چرا که در این ماه بیش از 500 شهید تقدیم انقلاب شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از وضعیت بازار و معیشت مردم افزود: مسؤولان بر بازار نظارت می‌کنند اما نظارت، کافی نیست چرا که در کنار نظارت باید قیمت‌ها نیز کنترل شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول