اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

«هو۱۴۰۰» به نفع زلزله‌زدگان سی‌سخت حراج می‌شود

در نمایشگاه سالانه فروش آثار کوچک هنرمندان معاصر ایران، تابلوی «هو۱۴۰۰» از فرزاد ادیبی به نفع زلزله‌زدگان سی‌سخت حراج می‌شود.

«هو۱۴۰۰» به نفع زلزله‌زدگان سی‌سخت حراج می‌شود

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نگارخانه لاله به وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی سال‌های اخیر و با هدف رونق‌بخشی به اقتصاد هنر، نمایشگاه‌های سالانه‌ای را در ماه‌های پایانی سال برگزار می‌کند.

امسال هم نمایشگاه سالانه فروش آثار کوچک هنرمندان معاصر ایران از فردا (شنبه ۲۳ اسفند) تا  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ پذیرای علاقه‌مندان به خرید آثار هنری است.

افتتاحیه دهمین سالانه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران، به نمایشگاه‌گردانی احمد خلیلی‌فرد، امروز و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به صورت محدود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نگارخانه لاله (واقع در ضلع شمال غربی پارک لاله) برگزار می‌شود.

محسن سلیمانی دبیر نمایشگاه در این باره به خبرنگار فارس گفت: نمایشگاه ۹۹ نگارخانه لاله از هنرمندان پیشکسوت و جوان که به‌صورت مدعو حضور دارند، تشکیل شده و ۲۴۰ اثر کوچک (شامل نقاشی و حجم) از ۱۰۱ هنرمند را شامل می‌شود. هدفمان این بود که با میزبانی از آثار کوچک، تعداد آثار بیشتری را در نگارخانه جای دهیم و به همین دلیل از هنرمندان خواستیم حداکثر تا سه اثر کوچک برای ما ارسال کنند.

وی درباره قیمت‌گذاری آثار افزود: موضوع فروش برایمان مهم بود تا بتوانیم آثار هنری را به خانه‌های مردم ببریم. به همین دلیل آثار بین یک تا ۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، اما برخی آثار از اساتید مطرح هم داریم که بالاتر از این رقم هستند و یک اثر حجمی داریم که ۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فایل کاتالوگ نمایشگاه برای عده‌ای از هنرمندان و مجموعه‌داران ارسال شده بود و خوشبختانه استقبال خوبی از آن شده و تعدادی از آثار فروش رفته است.

 


بخشی از تابلوی هو۱۴۰۰

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، یک تابلوی ۳۵ در ۴۵ سانتی‌متر از آقای فرزاد ادیبی با عنوان «هو۱۴۰۰» وجود دارد که همه‌ مبلغ حاصل از فروش این اثر به زلزله‌زدگان سی‌سخت اهدا می‌شود. قیمت‌ پایه برای این اثر که با تکنیک اکریلیک روی بوم اجرا شده، ۲۰ میلیون تومان است و به بالاترین پیشنهاد فروخته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول