اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت افزایش نظارت بر قیمت‌ها در حیطه واسطه‌گری/ مجریان انتخابات فراجناحی عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نظارت بر قیمت‌ها باید تشدید شود به ویژه در حوزه کنترل واسطه‌ها که موضوع پیچیده‌ای است و باید برخورد قاطع صورت گیرد.

ضرورت افزایش نظارت بر قیمت‌ها در حیطه واسطه‌گری/ مجریان انتخابات فراجناحی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: در خرداد ماه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود که از همه کسانی که در این عرصه مسئولیت دارند، انتظار می رود که اجرا و نظارت این انتخابات را با دیدی بالاتر از جریانات سیاسی و گرایش‌ها ببینند.

وی ادامه داد: همه گرایش سیاسی دارند اما باید اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات از میان معتمدین و انسانهای با تقوا و عادل انتخاب شوند تا از حقوق داوطلبین و مردم صیانت شود.

آیت الله دژکام بیان کرد: همه کسانی که فرآیند انتخابات پیش رو را مدیریت می‌کنند و مجری یا ناظر بر انتخابات هستند باید در مقابل همه به خصوص گرایش‌های سیاسی مخالف عادل و منصف باشند.

امام جمعه شیراز بر رعایت شئون اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب اسلامی باید در سطح جامعه و به خصوص اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) رعایت و ظاهر این شهر مذهبی نیز حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی جامعه و مردم در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: با همت مردم و مسئولان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد.

آیت الله دژکام ادامه داد: نظارت بر قیمت ها باید تشدید شود که در این خصوص باید مدیران مربوطه پیگیری لازم را انجام داده و به ویژه در حوزه کنترل واسطه ها که موضوع پیچیده‌ای است نظارت ها تشدید و برخورد قاطع شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: اصلاح فرآیند توزیع کالا و خدمات باید از درون اداراتی که متولی این حوزه  هستند شکل گیرد.

وی گفت: از ویژگی های سال ۱۴۰۰ این است که در این سال ۲ بار میلاد حضرت ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد و به همین دلیل باید در سال آینده به قرآن و عترت توجه ویژه کرد که بر این اساس با همکاری مدیران فرهنگی و سازمان های مردم نهاد شیراز شورای قرآن و عترت در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) تشکیل شده است تا اقدامات شاخص و ممتازی در این حوزه در سال آینده برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: این شورا در راستای آموزش قرآن به جامعه هدف و برگزاری باشکوه تر مناسبت‌های مذهبی در شیراز شکل گرفته است.

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول