اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم و رفع گرانی‌ها نیست

امام جمعه شهرضا گفت: مسأله گرانی اجناس دغدغه‌ای برای مردم و مسؤولان شده است، اما گوش شنوایی نیست.

گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم و رفع گرانی‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه انسان در همه موضوعاتی که یک جامعه اسلامی به آن نیازمند است باید احساس مسؤولیت کند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را داریم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به آغاز زمان ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر افزود: همه ما باید بدانیم خدمت‌گزاری به مردم یک ارزش است، کسانی که توانایی دارند و احساس می‌کنند، می‌توانند به مردم خدمت کنند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه جوانانی که دغدغه دارند و وقتی کمبودها و غصه‌های رهبر معظم انقلاب را می‌بینند، دل‌شان می‌سوزد به میدان بیایند، گفت: در نظامی که اینقدر خون ریخته شده است، نباید بی‌تفاوت باشیم، در حال حاضر ظرفیت خوبی برای افرادی که توانایی برنامه‌ریزی و خدمت به مردم را دارند، فراهم شده است تا در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کنند.

صالح با بیان اینکه الگوی جوانان ما شهید حاج محمد ابراهیم همت است که در سن ۲۸ سالگی فرماندهی بزرگ‌ترین لشکر رزمی محمد رسول الله را عهده‌دار شد، عنوان کرد: یک جوان ۲۸ ساله غوغای بزرگی به پا کرد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: همه ما نسبت به شهدا باید دین خود را ادا کنیم، همه چیز در کشور مدیون شهدا است، در استان اصفهان ۲۴ هزار شهید و ۴ هزار مسجد فعال داریم، برای هر مسجدی که امروز باز است و در آن نماز برگزار می‌شود، ۶ شهید داده شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ماه شعبان منشأ خیرات و برکات است و این ماه سراسر رحمت و رضوان است، افزود: روز تولد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و میلاد قمر بنی هاشم به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

صالح با اشاره به نقش راهبردی سپاه پاسداران در حفظ و صیانت انقلاب گفت: تصمیم راهبردی حضرت امام (ره) در تأسیس سپاه پاسداران برای تضمین و حفاظت، صیانت از انقلاب، استقلال و امنیت ملی یک تصمیم ماندگار بود، سپاه در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی این مملکت را از گزند دشمنان محفوظ می‌دارند؛ درخشش این نهاد را در همه صحنه‌های جهاد و مبارزه با دشمن، تاریخ ثبت کرده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به روز جانباز عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمله جانبازان است و عزیزترین جانباز این کشور مقام معظم رهبری هستند، جانبازان سندهای ماندگار انقلاب هستند، امروز جانبازان حجت هستند برای اینکه خط امام (ره) را از انحراف نجات دهند و قلب شکسته بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که خداوند به جانبازان داده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث گفت: رهبر معظم انقلاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی در برخورد با دولت‌ها و ملت‌ها را با استناد به آیات قران بیان کردند و فرمودند ما بر اساس قرآن با کسانی که با ما دشمنی می‌کنند باید مبارزه کنیم، اما هر ملتی که با نظام جمهوری اسلامی دشمنی نکند ما با آن کشور کاری نداریم.

صالح با بیان اینکه همه فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته از قرأن و روایات ائمه است، بیان کرد: مسأله گرانی اجناس دغدغه‌ای برای مردم و مسؤولان شده است اما گوش شنوایی نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند، گرانی غصه‌ای شده برای ما که در روزهای پایانی سال اجناس اینقدر گران شود و یک مشت دلال و واسطه‌ که نمی‌دانیم چه کسانی هستند و از کجا حمایت می‌شوند وحتی قوه قضائیه هم نمی‌تواند با آن‌ها برخورد کند و این جای تعجب دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول