اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادامه بارش در هراز و فیروزکوه/ترافیک عادی و روان در محورهای لغزنده

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بارش برف خفیف و باران در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده و خودروها با احتیاط عبور می‌کنند.

ادامه بارش در هراز و فیروزکوه/ترافیک عادی و روان در محورهای لغزنده

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده اما به دلیل بارش خفیف برف و باران سطح محور لغزنده و تردد به کندی در جریان است.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان است اما در ارتفاعات این محور شاهد بارش خفیف برف و باران هستیم که احتیاط بیشتر هم‌وطنان در رانندگی را می‌طلبد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون گره ترافیکی با بارش باران گزارش شده است.

کهریزی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده اما تأثیری بر عبور و مرور خودروها نداشته است اما هم‌وطنانی که قصد عبور از این محورها را دارند بدون تجهیزات زمستانه وارد این مناطق نشوند.

وی با بیان اینکه خروج و ورود وسایل نقلیه غیربومی همچنان ممنوع است، تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌ رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول