اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کسب مدال برنز مسابقات بین‌المللی تکواندو توسط ملی پوش البرزی

هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه ۲۰۲۱ در رده سنی بزرگسالان با حضور ۵۳۵ تکواندو کار از روز چهارشنبه در استانبول برگزار شد؛ یلدا ولی نژاد ملی پوش البرزی تکواندو ، در این مسابقات به مدال برنز مسابقات بین المللی ترکیه دست یافت.

کسب مدال برنز مسابقات بین‌المللی تکواندو توسط ملی پوش البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه ۲۰۲۱ در رده سنی بزرگسالان با حضور ۵۳۵ تکواندو کار از روز چهارشنبه در استانبول آغاز شد و تا جمعه ادامه داشت.

تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان متشکل از مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراساعیل و یلدا ولی‌نژاد از البرز در این رقابت‌ها شرکت کرد و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی هدایت این نفرات بر عهده داشتند.

در نهایت تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار مدال برنز در این رقابت‌ها شد.

یلدا ولی نژاد نماینده البرز در تیم ملی در مرحله شانزدهم در حالی که قرار بود با حوریه نور انگین نماینده ترکیه مبارزه کند با تغییر در جدول قرعه کشی، به مصاف ایلایدا ایلماز دیگر نماینده ترک رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۷ او را متحمل شکست کرد.

در مرحله بعد یلدا مقتدرانه یولیا زایتسوا روس ۳۴ بر ۱۶ از پیش رو برداشت؛ ولی‌نژاد نیز در مرحله یک چهارم با برد مقابل حریف ازبکی فیروزا سادیکوا مدال برنز خود را قطعی کرد.

گفتنی است در مرحله نیمه نهایی در مصاف با جولانتا تراویدا از لیتوانی ۲۳ بر ۲۲ شکست خورد و از راه‌یابی به فینال باز ماند و پایان کار دختر البرزی در تورنمنت ترکیه کسب مدال برنز این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول