اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری: مس نوین دنبال تجربه‌اندوزی بود/ گل‌ نزدن مهاجمان پرسپولیس بد است

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به قرعه راحت خود همه جوره سرتر از حریف کار کرد اما مس نوین فقط دنبال کسب تجربه بود.

انتظاری: مس نوین دنبال تجربه‌اندوزی بود/ گل‌ نزدن مهاجمان پرسپولیس بد است

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس نوین کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری در اولین بازی‌اش در جام حذفی کار راحت‌تری داشت و همه جوره سرتر از حریف کار کرد. ضمن ارائه یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم مقابل مس نوین به دست آورد.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم مس نوین توضیح داد:  مجموعه مس کرمان سرمایه‌گذاری زیادی برای فوتبال انجام می‌دهد و مس نوین هم زیر مجموعه تیم اصلی مس کرمان است. این تیم جوان در راستای کسب تجربه مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و کادر فنی‌ و بازیکنانش توانستند مقابل نایب قهرمان آسیا تجربه‌اندوزی کنند. 

مهاجم اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: فرزاد حسین‌خانی مربی جوانی است که به تازگی شروع به کار کرده است. سرمربی مس نوین از دیدار با پرسپولیس اهداف دیگری را دنبال می‌کرد و فکر نمی‌کنم برای صعود برنامه‌ای داشت. این تیم فقط به دنبال کسب تجربه بود و مصاف با پرسپولیس قطعا در آینده به سود این تیم جوان خواهد شد.

انتظاری در باره موقعیت‌های از دست رفته از سوی مهاجمان پرسپولیس در جریان بازی با مس نوین عنوان کرد: نمی‌توان در این مسابقه خرده‌ای به شهریار مغانلو گرفت زیرا شاید وی به دلیل عدم تمرکز و ناآماده بودن نتوانست آن موقعیت را تبدیل به گل کند. وی حدود یک ماه درگیر انتقال خود به پرسپولیس بود و وقتی نمی‌تواند از دو قدمی دروازه خالی را گل کند یعنی تمرکز بالایی نداشته است. اگر هزار بار دیگر چنین پاسی به مغانلو بدهید امکان ندارد یک بار هم آن را از دست بدهد.

وی تصریح کرد: اگر موقعیت از دست دادن مغانلو را کنار بگذاریم باید گفت برای تیم پرسپولیس خیلی بد است که مهاجمانش سهمی از گلزنی در دیدارهای اخیر این تیم ندارند. به امید عالیشاه که همشهری من است تبریک گفته و می‌گویم دمِ ا ین بازیکن گرم، زیرا در دو سه ماه اخیر شرایط خیلی خوبی داشته و امیدوارم این روند را ادامه بدهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: درخشش عالیشاه را به فال نیک می‌گیریم. متأسفانه وی تا مدتی قبل مانند عثمان دمبله بازیکن بارسلونا بود که تا  می‌آمد اوج بگیرد، مصدوم می‌شد اما اکنون شرایط خوبی دارد و امروز هم گل‌های زیبایی به ثمر رساند. امید خیلی مفید و مؤثر برای پرسپولیس بازی می‌کند.

انتظاری ادامه داد:‌ امیدوارم طلسم گل نزدن سایر مهاجمان هم بشکند. اطمینان دارم هر یک از این مهاجمان پایشان به گلزنی باز شود، به سایر نفرات خط حمله هم انگیزه می‌دهد و این طلسم‌ها از بین خواهد رفت. قطعا با اضافه شدن ترابی و آل کثیر و آمادگی بیشتر مغانلو چنین اتفاقی پیش خواهد آمد و پرسپولیس تیمی رویایی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یحیی گل محمدی'>یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی توانستند به خوبی حواشی را از پرسپولیس دور کنند. پیش بینی می‌کنم اگر پرسپولیس به همین روند ادامه بدهد 5-4 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد. این تیم اکنون باید به فراتر از لیگ برتر فکر کند و برنامه و تمرکزش روی قهرمانی آسیا باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد:  این بار نباید قهرمانی آسیا را از دست بدهیم. در سه سال اخیر دو بار نایب قهرمان شده‌ایم و حق پرسپولیسی‌ها است که یک بار این جام را به ویترین افتخاراتشان بیاورند تا هواداران انرژی مضاعفی بگیرند. قهرمانی لیگ قهرمانان با شرایط فعلی پرسپولیس دور از دسترس نیست.

انتظاری درباره بازتر شدن دست یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس گفت: نباید بگوییم وقتی مس نوین رفسنجان را برده‌ایم همه چیز حل شده است اما یحیی گل محمدی به چنین بازیکنانی احتیاج داشت. مس نوین تیمی دسته دومی بود و نمی‌توانست مقابل پرسپولیس عرض اندام کند. با توجه به سخت‌تر شدن شرایط نیم فصل دوم پرسپولیس نیاز به بازیکنان باکیفیت داشت که با تدابیر کادرفنی این اتفاق رخ داد.

وی افزود: امیدوارم در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت بین بازیکنان رقابت به وجود می‌آورد و وقتی یک بازیکن می‌داند نفر مطمئنی روی نیمکت برای جایگزینی‌اش وجود دارد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که جایگاهش را از دست ندهد. مثل قدیم نیست که پرسپولیس به دلیل کمبود بازیکن با کیفیت کار دشواری داشته باشد. اکنون هیچ بازیکنی برای ثابت بازی کردن حاشیه امنیت ندارد. وقتی رقابت به وجود بیاید انگیزه‌ها هم بیشتر خواهد شد و این امر در پیشبرد برنامه‌های کادر فنی در آینده تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول