اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: بازیکنان باید با آرامش به ورزشگاه برسند/ این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از زمانی که مسؤولیت سپاهان بر عهده‌ من است این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی بود‌ که‌ انجام دادیم؛ تیم مس آنالیز خوبی از تیم ما‌ انجام داده بود و مسائل تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا می‌کردند‌.

نویدکیا: بازیکنان باید با آرامش به ورزشگاه برسند/ این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا پس از پیروزی تمیش برابر مس رفسنجان در در جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که مسؤولیت سپاهان بر عهده‌ من است این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی بود‌ که‌ انجام دادیم؛ تیم مس آنالیز خوبی از تیم ما‌ انجام داده بود و مسائل تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا می‌کردند‌، تا دقیقه ۷۰ فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم و به گل هم رسیدیم، بعد از آن بیش از چیزی که انتظار داشتم تیم رو به عقب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه‌ افزود: بعد از انجام تعویض‌ها‌ بازیکنان کمی‌ سردرگم بازی کردند ولی تیم مس ۲۰ دقیقه آخر را نسبت به ما توانست خیلی خوب بازی کند‌ و به گل هم رسیدند؛ در وقت‌های اضافه تیم مس شرایط خیلی خوب و دوندگی زیادی داشت و بیشتر از ما در تقابل‌های رو در رو شرکت کردند و بازی خوبی ارائه دادند.

وی بیان داشت: تا دقیقه ۷۰ تیم خوبی بودیم و سعی کردیم موقعیت سازی کنیم ولی از آن به بعد بازی خوبی انجام ندادیم؛ تجربه‌ی بزرگی‌ برای ما بود که فوتبال تا لحظه‌ی آخر ادامه‌ دارد و با یک قدم عقب نشینی اتفاقی که امروز افتاد پیش می‌آید حتی ممکن بود بازی را از دست بدهیم

نویدکیا گفت: بعد از گل دوم هم دو موقعیت بسیار عالی تیم مس در حالی که ۱۰ نفره بود به دست آورد و این برای تیم ما ایده‌آل نیست، نشان دهنده این بود که باید خیلی از مشکلات را حل کنیم و برای بازی‌های بعدی بهتر برنامه‌ریزی کنیم، بازیکنان متوجه شدند این که توانستیم به آلومینیوم ۶ گل در اراک بزنیم بزنیم دلیل نمی‌شود هر تیمی که‌ به اصفهان آمد‌ خیلی راحت بتوانیم گل‌ بزنیم، تجربه‌ فوق‌العاده‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص عملکرد کیانی بازیکن جدا شده از سپاهان اظهار داشت: مهدی از بهترین بازیکنان سپاهان در دو سال گذشته بود؛ به دلیل مقداری اختلاف سلیقه که‌ وجود داشت از تیم ما‌ جدا شد؛ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند به تیمش کمک‌ کند همان‌طور که‌ برای سپاهان تاثیرگذار بود.

وی در خصوص بازی تهاجمی و از دست دادن موقعیت‌ها بیان داشت: این مشکل هم نشان دهنده‌ی کیفیت تیم مس و ساختار خوب این تیم بود، مس‌ یکی‌ از با ثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر است، از طرفی بچه‌های ما هفته قبل بازی را فوق‌العاده و با ۶ گل برده بودند و تصور می‌کردند می‌توان مقابل هر تیمی پیروز بود، هر دو مورد تاثیر گذار بود.

نویدکیا در‌ خصوص حالت تدافعی تیم در نیمه‌ دوم پس از تعویض‌ها تشریح کرد: زمانی که تعویض‌ها انجام شد در تیم سردرگمی به وجود آمد‌ که مقصر من هستم و باید این مشکل‌ را برطرف کنم؛ هدف از تغییراتی که انجام می‌شود بهبود شرایط تیم است، پاس گل و گلی که به ثمر رسید توسط بازیکنانی تعویضی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان در خصوص حضور هواداران در مسیر ورزشگاه تشریح کرد: همراهی هواداران امروز نسبت به قبل خیلی بیشتر بود و زمان زیادی در مسیر بودیم به دلیل توقف زیادی که‌ اتوبوس داشت؛ این موضوع بیش از اندازه شده است و باید شرایطی فراهم شود تا بازیکنان با آرامش به ورزشگاه برسند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول