اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراها در بندرعباس مشخص شدند

معتمدان 8 نفره هیأت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس مشخص شدند.

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراها در بندرعباس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس مشخص شد.

دکتر عبدالحمید معنایی، محمد عسکری زاده، علی آشوری زاده، حمید رضا محمد حسینی تختی، حمید ساعدپناه، محرم امانی، محمد آرامش و فخرالدین هاشمی ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

همچنین همین ترکیب به همراه حمزه رادمنش ترکیب معتمدان هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس،  بمنظور برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، هیأت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت رئیس اداره ثبت احوال ، رئیس آموزش و پرورش و هشت نفر از معتمدان در محدوده شهرستان تشکیل می شود و برای تعیین هشت نفر معتمدان هیأت اجرایی، فرماندار 30 نفر از معتمدان اقشار مختلف مردم از کلیه شهرهای محدوده شهرستان را انتخاب و از آنان دعوت به عمل می آورد و آنان در میان خود، ترکیب 8 نفره‌ای را بر می‌گزینند که به همراه فرماندار ترکیب 11 نفره‌ای را تشکیل می‌دهند که زمام برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت و ترکیب عوامل اجرایی و محل استقرار صندوق رای و ... را مشخص می‌کنند و تأیید صحت انتخابات نیز در بخشی از فرآیند آن بر عهده هیأت‌های اجرایی است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول