اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معرفی برگزیدگان رویداد ایده‌پردازی تبلیغی فرهنگی

طی مراسمی طلاب برگزیده نخستین رویداد ایده‌پردازی تبلیغی فرهنگی بین الملل تجلیل شدند.

معرفی برگزیدگان رویداد ایده‌پردازی تبلیغی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید یاسر صادقی، مدیر مدرسه عالی امیر المؤمنین در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی تبلیغی فرهنگی بین الملل که در سالن همایش مدرسه امیرالمؤمنین برگزار شد، ضمن بیان تفاوت عالم و عابد بر اساس روایات اظهار کرد: عابد برای رفتن به سمت خدا تلاش می‌کند در حالی که عالم برای هدایت دیگران به سوی خدا همراه خود تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عالم در مسیری تلاش می‌کند که زکات پرداخت شود. زکات علم نیز انتشار آن است به طوری که با انتشار آن برکات فراوانی نصیب فرد می‌شود.

مدیر مدرسه عالی امیر المؤمنین با بیان اینکه حوزه علمیه دارای میراث عظیمی از فکر و معنویت است، گفت: باید اقدامی صورت گیرد که این میراث با زبان و ابزار مناسب به مخاطب انتقال پیدا کند که به هنر، مهارت و فکر نیاز دارد.

وی عنوان کرد: ارتباط با مخاطب نباید از دست برود، در آینده بانکی باید تشکیل شده و شبکه‌سازی انجام شود تا این ارتباط از دسترس خارج نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاشی‌زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، سید مصطفی دریاباری معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه و مریم زارع از اساتید گروه معارف دانشگاه شیراز به داوری ایده‌های این رویداد پرداختند.

گروه‌های شایسته تقدیر این رویداد شامل شباب العباس در قالب تقویم تنزیل(برنامه‌ریزی فعالیت روزانه برای کودکان)، مبلغان نوین در زمینه عدم علم و آگاهی زنان در حوزه تربیت خانواده، کنیزان حضرت زهرا(س) در زمینه مادران قرآنی، نشانه‌های زندگی درباره نمادسازی محتوای قرآنی و اخلاقی در زندگی مادران و کارآفرینی و مشاغل خانگی برای بانوان بودند.

گروه‌‌های برتر شامل سفینة النجاه در زمینه حل شبهات جوانان از طریق انیمیشن، کتاب و مصاحبه، فکر و عمل در زمینه ارائه مشاوره مجازی و عطیه‌های مهربانی درباره تولید محتوای ماه رمضان در قالب فعالیت حضوری و مجازی از مباحث دوره بهره مند شدند.

انتهای پیام/78003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول