اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گاز منوکسید کربن جان زن و مرد جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: نشت گاز در یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد شمالی جان زن و مرد جوانی را گرفت.

گاز منوکسید کربن جان زن و مرد جوان را گرفت

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در‌باره حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن در خیابان نبرد شمالی اظهارداشت: حوالی بامداد امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه ساختمان ۵ طبقه مسکونی ١٠ واحدی بود که آتش نشانان از طریق تماس یک نفر از اهالی ساختمان که به دلیل مسمومیت با گاز دچار بی‌حالی شده و به مرکز درمانی مراجعه کرده‌ بود به محل اعزام و با دستگاه‌های گازسنج متوجه شدند که در یک واحد نشت گاز رخ داده است بنابراین همه ساختمان و واحد ها را جست‌و‌جو کردند که با مراجعه به یکی از واحدها که مشکوک به گازگرفتگی بود، سعی کردند اقدام لازم را نجات دهند اما کسی پاسخ آتش نشانان را نداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی در واحد را باز کرده و به محض ورود به داخل آتش نشانان با وضعیت بی حال مرد و زن جوان حدودا ٢۵ ساله مواجه شدند که با انجام معاینات مشخص شد این افراد جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: طی بررسی های انجام شده مدتی از زمان جانباختن این افراد گذشته بود البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول