اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ­شورای شهر/ اخذ سوء پیشینه داوطلبین با سامانه «ثنا»ی قوه قضائیه

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره ­شوراهای اسلامی شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ­شورای شهر/ اخذ سوء پیشینه داوطلبین با سامانه «ثنا»ی قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،  چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر آغاز شد. 

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره ­شوراهای اسلامی شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ  ۲۶ اسفند (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

** ثبت‌نام حضوری آرش میلانی

آرش میلانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران صبح امروز(شنبه) با حضور در محل ثبت نام فرمانداری تهران، در ششمین دوره انتخابات شورای ‌هر تهران ثبت نام کرد.

وی با اشاره به اینکه دیروز  ۲۲ اسفند ماه به صورت الکترونیکی در انتخابات شورای شهر نامزد شده است، گفت: دیروز ثبت نام الکترونیکی را انجام دادم و پیامک تائید آن برای من ارسال شد اما برای اطمینان از ثبت نام قطعی به فرمانداری آمدم. 

حسینی میلانی افزود: البته نیازی به حضور وجود ندارد و پیامک قطعی ثبت نام کافی است. 

عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران تصریح کرد: بنده به عنوان نیروی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت ثبت نام کردم و چنانچه در لیست جبهه اصلاح طلبان ایران قرار بگیرم در انتخابات ششمین دوره شرکت خواهم کرد.

**ثبت نام مهدی شهید صیاد شیرازی

به گزارش فارس، مهدی صیاد شیرازی استاد دانشگاه و فرزند شهید صیاد شیرازی امروز در حاشیه ثبت نام در انتخابات ۶دوره شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، درباره حضور خود در انتخابات شوراها، گفت: حضور بنده در این عرصه فراجناحی و فراحزبی و در چارچوب اهداف نظام و انقلاب است.

وی با اعلام اینکه در حوزه حکمرانی شهر تهران برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت داریم، افزود: این برنامه ها در تئوری شخص بنده است و البته با عزیزان جوان همچون تشکل «نسل نو» هم در تعامل و ارتباط هستیم و این تئوری نیز که به آن اشاره شد، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است. 

عضو هیئت موسس تشکل تازه تاسیس نسل نو در پاسخ به این سوال که از طرف شورای ائتلاف دعوت شوید، در فهرست این شورا حضور پیدا می کنید یا مستقل وارد عرصه انتخابات می شوید؟ گفت: دعوت شورای ائتلاف یا مجموعه های مرتبط با انقلاب را بررسی و در زمان معیین خود اعلام خواهیم کرد.

صیاد شیرازی تاکید کرد: آنچه مهم است، وحدت جبهه انقلاب است از این رو معتقدم همه باید دارای یک لیست، هرم و عنوان باشند تا بتوانیم اهداف انقلاب را تقویت کنیم.

**اخذ سوء پیشینه داوطلبین انتخابات شورای شهر با سامانه «ثنا»ی قوه قضائیه

به گزارش فارس، داوطلبین ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به سامانه ثنا که متعلق به قوه قضائیه هست مراجعه کنند. 

سامانه «ثنا» سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی و جزء اقدامات قوه قضاییه در ارایه خدمات به مردم است که این روزها در مراحل مختلف ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان شورای اسلامی شهر مراجعه به آن بیشتر مطرح شده است. 

به گفته مسئولین ثبت‌نام حاضر در محل ستاد ثبت‌نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران سامانه «ثنا» نقش موثری در افزایش دقت، سرعت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیش‌گیری از ابتلا به ویروس کرونا دارد.

سامانه «ثنا» در روند ثبت‌نام برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه مورد نیاز و بسیار کاربردی و مثمرثمر است.

** ثبت نام غلامرضا انصاری

غلامرضا انصاری عضو سابق شورای شهر تهران و عضو حزب اتحاد ملت هم عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات  ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

به گزارش فارس، داوطلبان می‌توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:

۱- ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۲- ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۳- ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۴- ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

* ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد؛

 *اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن.

* اصل کارت ملی و تصویر آن.

* اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان.

* یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید؛

*ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.

*اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا.

*اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

تبصره: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه‌ی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول