اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تردد در محورهای کوهستانی زنجان نیاز به تجهیزات ایمنی دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش‌های شب گذشته گفت: محورها استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد ولی برای عبور از محورهای کوهستانی به تجهیزات زمستانی نیاز است.

تردد در محورهای کوهستانی زنجان نیاز به تجهیزات ایمنی دارد

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش‌های شب گذشته در سطح استان اظهار کرد: این بارندگی‌ها و استقرار هوای سرد، رانندگی در محورهای استان به ویژه جاده‌های کوهستانی را نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای شب گذشته در انتهای حوزه استحفاظی زنجان در محور زنجان- قزوین افزود: مشکلات ناشی از وقوع این تصادف منجر به مسدود شدن این محور شده است که هنوز هم رفع نشده است.

وی با اشاره به تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی محدوده مسدود شده در محور زنجان قزوین البته در محدوده استان زنجان گفت: باند شمالی این محور به زودی بازگشایی خواهد شد، هر چند این محور در هر دو باند در محدوده استان زنجان باز است.

علی‌اکبری ادامه داد: محورهای استان زنجان باز است و تردد در آن‌ها در جریان است هر چند رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در همه حال از جمله شرایط رانندگی توصیه می‌شود.

انتهای پیام/73004ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول