اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بیشترین سرعت وزش باد در گلباف با 90 کیلومتر بر ساعت/کیفیت هوای فهرج و ریگان خطرناک است

رئیس اداره شاخص کیفیت اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان گفت: شهرستان‌های ریگان و فهرج با شاخص بالاتر از 500 برای فهرج و ریگان با 415 در وضعیت خطرناک قرار دارند.

بیشترین سرعت وزش باد در گلباف با 90 کیلومتر بر ساعت/کیفیت هوای فهرج و ریگان خطرناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، طوفان که از روز گذشته در برخی مناطق استان کرمان آغاز شده امروز نیز همچنان ادامه دارد، بیشترین سرعت وزش باد در ایستگاه‌های هواشناسی استان کرمان در 24 ساعت گذشته تا صبح امروز در شهر گلباف با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

همچنین بر این اساس بیشتر سرعت باد در شهر کرمان به 77 کیلومتر بر ساعت، در رفسنجان 69 کیلومتر بر ساعت و سیرجان نیز 36 کیلومتر بر ساعت طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

حیدریان رئیس اداره شاخص کیفیت اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان‌های ریگان و فهرج با شاخص بالاتر از 500 برای فهرج و ریگان با 415 در ساعت 9 صبح امروز در وضعیت خطرناک قرار دارند و شهرهای بم، راور و انار شرایط ناسالم و کرمان هم با وجود میزان ریزگردها اما به دلیل اینکه وزش باد راکد نیست شاخصی که نشان می‌دهد بحرانی نیست و وضعیت قابل قبولی داریم.

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، وزش باد نسبتا شدید امروز در اکثر مناطق استان کرمان ادامه دارد و از لحاظ دمایی طی امروز و فردا کاهش محسوس دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول