اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اسکان ۸ نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از اسکان هشت نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر خبر داد.

اسکان ۸ نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در گردنه گرین نهاوند هشت نفر از مسافران که قادر به عبور از این مسیر نبودند از سوی جمعیت هلال احمر نهاوند در پایگاه اسکان موقت روستای قلعه قباد این شهرستان اسکان داده شدند.

وی افزود: همچنین با توجه به بارش برف و کوهستانی بودن این منطقه تعدادی از وسایل نقلیه هنگام تردد با مشکل مواجه شده بودند که با حضور امدادگران ما ۱۴ وسیله نقلیه با مسافران امدادرسانی شده و به مسیر خود ادامه خود ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: با توجه به اینکه گردنه گاماسیاب یکی از مناطق صعب‌العبور شهرستان نهاوند است که در روزهای بارش برف و کولاک تردد از آن بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست به همین دلیل همواره به رانندگان در خصوص ترددهای غیر ضروری هشدار داده‌ایم اما متاسفانه کمتر به توصیه‌ها توجه می‌شود و همین مساله برای آنها مخاطراتی را به دنبال دارد.

وی گفت: البته امدادگران ما در در فصل زمستان به ویژه در روزهایی که بارش برف وجود دارد در پایگاه‌های موقت جاده ای در کنار نیروهای راهداری شهرستان در آماده‌باش به سر می‌برند و کار امدادرسانی را در این مسیر به انجام می‌رسانند.

کیانی افزود: به منظور امدادرسانی به مسافران در جاده نهاوند به نورآباد دو پایگاه اسکان موقت در روستاهای وراینه و قلعه قباد با استفاده از امکانات محلی مهیا شده که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول