اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«منِ دیگر ما» مهمان هشتمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» شد

هشتمین دوره مسابقات کتاب‌خوانی کتاب و زندگی با محوریت جلد نخست کتاب «منِ دیگر ما»، نوشته حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین دوره مسابقات کتاب‌خوانی کتاب و زندگی با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات آیین فطرت و با محوریت جلد نخست کتاب «منِ دیگر ما»، نوشته حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات کتاب‌خوانی کتاب و زندگی از بیستم اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز ‌شده و تا بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین جوایز این دوره «کتاب و زندگی» ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جلد اول از مجموعه هفت جلدی «منِ دیگر ما» به مشکلات پیش روی تربیت فرزند پرداخته و با شعار «فرزند ما از ما جدا نیست؛ او خود ماست اما در اندازه‌ای کوچک‌تر» سیستم تربیتی اجرایی و مناسبی تعریف می‌کند.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۱۹ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول