اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه چی» را تسلیت گفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عروج ملکوتی فرمانده‌ی جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار «محمد حسن کوسه‌چی (پارسا کیان)» را تسلیت گفت.

وزیر دفاع درگذشت سردار «کوسه چی» را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عروج ملکوتی فرمانده‌ی جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار «محمد حسن کوسه‌چی (پارسا کیان)» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر  عروج ملکوتی سرباز  سرافراز ولایت، فرمانده‌ی جانباز و پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار سردار محمدحسن کوسه‌چی (پارسا کیان) مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

رادمردی آهنین اراده که از آغازین روزهای تشکیل نهاد پرافتخارسپاه، لباس سبز پاسداری از اسلام و انقلاب را برتن نمود و در دوران دفاع مقدس علی رغم زخم و جراحت های بسیار، ذره ای از تلاش در مسیر ادای تکلیف الهی دریغ نورزید.

پس از آن دوران نیز خالصانه و مجدانه عَلَم ایثار و مقاومت بر دوش،  در هر صحنه ای که انقلاب به او نیاز داشت بی توجه به درد و آلام خویش به  ادای وظیفه همت گماشت.

عاقبت تقدیر برآن مقدر گردید تا آن عزیز والامقام در آستانه ایام متعلق به سید و سالار شهیدان  و روز پاسدار و جانباز ،کالبد تنگ جسمانی را رها و به دیار باقی و جوار همرزمان شهیدش رهسپار گردد.

اینجانب فقدان آن عزیز سفر کرده به معراج را به محضر فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی)، خانواده معزز ، همرزمان و مردم شریف و شهید پرور پایتخت مقاومت ایران اسلامی، دزفول قهرمان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سید الشهدا (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول