اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لبخند شادی، مهمان لب‌های ۲۵۰۰ کودک محروم در شیراز

گروه‌های همدل علمدار جهاد در پی اقدامات خیرخواهانه پس از نذر حیا، یلدای مهربانی و ... در استانه فرا رسیدن سال نو نیز محرومان را فراموش نکرده و با اهدای ۲۵۰۰ جفت کفش و ۲۵۰۰ دست لباس نو، لبخند شادی را مهمان لبهای کودکان محروم کردند.

لبخند شادی، مهمان لب‌های ۲۵۰۰ کودک محروم در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همیشه با آغاز اسفندماه و برپایی ایستگاه‌های فروش ملزومات هفت‌سین، شور و نشاط خاصی در جامعه پراکنده می‌شود.

شور و نشاطی که گرچه سال گذشته و امسال تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت اما باز هم نمی‌توان حال و هوای عید نوروز را از جامعه به‌ویژه از کودکان دریغ کرد.

خرید کفش و لباس نو یکی از سنت‌های دیرینه‌ای است که همیشه برای اقشار مختلف جالب توجه است، در این میان خانواده‌های نیازمندی هستند که شاید در این شرایط اقتصادی قادر به تهیه رخت و لباس برای کودکانشان نباشند.

اینجا شیراز است، دیار همت و مردانگی، همانجا که مردمانش با محبت و مهربانی آشنا بوده و بر مبنای سخاوت اگر دستی به سویشان دراز شود را پس نمی‌زنند.

گروه‌های جهادی شیراز با محوریت گروه علمدار جهاد این‌بار پس از برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله یلدای مهربانی، نذر حیا و ... که در مناسبت‌های مختلف نیازمندان را فراموش نمی‌کنند، در اقدامی متفاوت و زیبا به کلیه گروه‌های جهادی داوطلب اعلام کرده‌اند که اگر یک دست لباس برای کودک‌محرومی تهیه شود، آنها نیز یک جفت کفش به آن اختصاص داده و به کودکان هدیه می‌کنند.

به گفته عبدالغفار حسینی در این راستا ۲۵۰۰ جفت کفش تهیه شده است که گروه‌های جهادی نیز به تناسب آن ۲۵۰۰ دست لباس برای کودکان فراهم‌کرده‌اند. 

مسئول گروه جهادی علمدار جهاد با بیان اینکه بانی خیر هزینه تهیه کفش‌ها را اعلام نکرده است، گفت: در این راستا ۳۱ گروه جهادی ما را همراهی کرده و با تهیه لباس توانستیم در آستانه سال نو لبخند شادی را بر چهره ۲۵۰۰ کودک محروم بنشانیم.

 

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول