اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

برنامه بارسا برای خرید هالند / گریژمان، کوتینیو و 5 بازیکن دیگر در لیست فروش

بارسلونا قصد دارد با فروش بازیکنانش شرایط خرید بهترین بازیکنان و در صدر آنان ارلینگ هالند را فراهم کند.

برنامه بارسا برای خرید هالند / گریژمان، کوتینیو و 5 بازیکن دیگر در لیست فروش

به گزارش خبرگزاری فارس، خوان لاپورتا از اولین لحظه‌ای که برای انتخابات بارسلونا کاندید شد از خرید یک بازیکن مصرانه صحبت کرد که آن هم «ارلینگ برات هالند» بود. هالند که با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا توانست دوباره به تیتر مطبوعات جهان بدل شود، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید بارسلونا در تابستان لقب گرفته است. او نزدیک به 100 میلیون یورو قیمت دارد و بارسلونا نیز با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه است. به همین دلیل لاپورتا می‌خواهد با برنامه ریزی خود به بدهی‌های بارسلونا سر و سامان داده و با انتخاب ژوردی کرویف و ماتئو آلِمانی به عنوان مدیران ورزشی شرایط خرید بهترین‌های دنیا را فراهم سازد.

از تیم کنونی برخی در پروژه آینده بارسلونا حضور خواهند داشت و بارسلونا به هیچ وجه نمی‌خواهد آنها را از دست بدهد؛ بازیکنانی مثل پدری، آنسو فاتی، ایلیاکس موریبا، سرجینیو دست، عثمان دمبله و  فرنکی دی‌یونگ در این لیست قرار دارند و لاپورتا می‌خواهد این تیم را با هسته مرکزی لئو مسی (پیشنهاد بارسا به مسی را در اینجا بخوانید)، جوانان و خریدهای مدنظر برای فصل آینده بسازد.

مشخصا آینده بسیاری از بازیکنان در هاله‌ای از ابهام است و به نظر می‌رسد جونیور فیرپو، فیلیپه کوتینیو، آنتوان گریژمان، مارتین بریت‌ویت، نتو، ساموئل اومتیتی و میرالم پیانیچ قرار است در تابستان از سوی باشگاه بارسلونا به فروش برسند. البته فروش برخی از این بازیکنان در گرو پیشنهاد خوب تیم‌های دیگر است و بارسلونا بازیکنی مثل گریژمان را که در ترکیب کنونی عملکرد مثبتی داشته، به راحتی و با مبلغ اندک به تیمی دیگر واگذار نخواهد کرد. 

*هالند- آگوئرو - آلابا - دپای - واینالدوم؛ گزینه‌های خرید بارسلونا در تابستان 2021

در شرایط فوق اگر بارسلونا بتواند بازیکنان خود را با مبلغی مناسب به تیم‌های دیگر بفروشد، برای خرید «هالند» اقدام خواهد کرد. لاپورتا با مدیرنامه این ستاره نروژی بسیار صمیمی است و می‌خواهد با نفوذ خود انتقال او را به بارسلونا تسهیل کند. بارسلونا در ادامه برنامه خود می‌خواهد بودجه باشگاه را صرف بازیکنانی کند که قراردادشان به پایان رسیده و می‌تواند آنها را رایگان به خدمت گیرد. از جمع این بازیکنان دیوید آلابا (بایرن مونیخ) ، ممفیس دپای (لیون)، جینی واینالدوم (لیورپول) و سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) در صدر قرار دارند. 

آلابا دستمزد بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر در لیست اصلی خرید رئال مادرید قرار گرفته است؛ به همین دلیل جنگی بین رئال و بارسلونا در تابستان شکل خواهد گرفت که چه تیمی می‌تواند مدافع چپ پای اتریشی را به خدمت گیرد. ممفیس دپای و جینی واینالدوم البته انتقال معقولی به نظر می‌رسند و از سوی دیگر جزو خواسته‌های رونالد کومان محسوب می‌شوند. اگر این سرمربی در تابستان آینده همچنان بر مسند مربیگری بارسلونا تکیه زده باشد، خرید این 2 بازیکن محتمل به نظر خواهد رسید. از طرف دیگر خرید آگوئرو چندان معقول نیست و با توجه به مصدومیت‌های پرشمار این ستاره آرژانتینی معلوم نیست چرا باید بارسلونا برای انتقال او اقدام کند. البته آمدن آگوئرو به خاطر ماندن لئو مسی است ولی باید دید با چه حقوق و دستمزدی، ستاره منچسترسیتی خواهان انتقال به نیوکمپ خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول