اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۱۳۰۰ معبر شهری کاشان مزین به نام شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان گفت: ۱۳۰۰ معبر شهری کاشان مزین به نام شهدای این شهرستان است، از این تعداد، ۱۲۰ شهید ارتش، ۲۱ شهید جهادگر، ۱۹۳ پاسدار شهید و ۹۶۶ نفر نیز بسیجی شهید هستند.

۱۳۰۰ معبر شهری کاشان مزین به نام شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامرضا حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: بنیاد شهید در روز ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۵۸ و به دستور امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و در راستای خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شد و هر ساله به این عنوان و با همکاری سایر دستگاه‌ها، اقدامات گسترده‌ای در جهت گرامیداشت این روز انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان از غرس ۱۸۰۰ نهال به یادبود ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان در این منطقه خبر داد و گفت: در سال جاری و به علت شرایط کرونایی، طرح سپاس باهدف سرکشی از خانواده معزز شهدا، آزادگان و جانبازان در دو نوبت و به‌صورت تلفنی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کاشان در دوران کرونا دو شهید مدافع سلامت نیز تقدیم کرده است، تصریح کرد: دکتر مجید فرهاد و دکتر محمد زارع از شهدای مدافع سلامت این شهرستان در جبهه مقابله با کووید ۱۹ و در راه خدمت به بیماران، به کاروان شهدای این شهرستان پیوستند.

حیدری با اشاره به وجود ۹۵ گلزار شهدا در سطح شهرستان کاشان بیان داشت: ۱۵ نهاد ایثارگری نیز در کاشان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کاشان فعالیت می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید کاشان با اشاره به اینکه ۱۳۰۰ معبر شهری کاشان مزین به نام شهدای این شهرستان است اظهار داشت: از این تعداد، ۱۲۰ شهید ارتش، ۲۱ شهید جهادگر، ۱۹۳ پاسدار شهید و ۹۶۶ نفر نیز بسیجی شهید هستند.

وی با بیان اینکه کاشان ۱۷۴۲ شهید در دفاع از میهن تقدیم انقلاب کرده است، افزود: کاشان ۷۸ شهید مفقود الجسد، ۱۹۶ آزاده، ۳ هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول