اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج امام‌علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود به ارزش 15 میلیارد ریال را برای کمک هزینه درمانی زوج‌های نابارور در روستای خطیرکلا قائمشهر وقف کرد.

ثبت نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران از ثبت یک وقف جدید در شهرستان قائمشهر خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود را در روستای خطیرکلا وقف کرد.

وی مساحت این موقوفه را 369 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این وقف جدید 15میلیارد ریال می باشد که یکی از وقف های شاخص شهرستان در ساری جاری به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: واقف خیراندیش این ساختمان و مغازه را با نیت کمک هزینه درمانی زوج های نابارور، مراسمات ملی و مذهبی، کمک به فقرا و طلاب نیازمند وقف کرده است.

حیدری عنوان کرد: وقف برای کمک هزینه درمانی زوج‌های نابارور یکی از نیات جدید به شمار می‌رود که برای نخستین بار در مازندران به وقوع پیوسته است.

وی ضمن قدردانی از این واقف خیراندیش، توجه به وقف متناسب با نیازهای روز جامعه را اقدامی بزرگ در پیشبرد اهداف متعالی جامعه اسلامی و رفع مشکلات در زمینه های مختلف دانست.

گفتنی است، طی سال جاری حدود 100 وقف جدید در مازندران ثبت شده که دارای نیت‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، آموزشی و درمانی می‌باشد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول