اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های برق قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: شرکت توزیع برق استان تهران نسبت به ارتقای زیرساخت‌های برق شهرستان به دلیل استقبال سرمایه‌گذاران از منطقه به خصوص شهرک صنعتی اهتمام ویژه داشته باشد.

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های برق قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران، اظهار کرد: در چند سال گذشته اقدامات بی‌بدیلی در حوزه آب و برق رخ داده که به طور متوسط هرساله بیش از ۲۵۰۰ مگاوات ظرفیت تولید برق از طریق احداث نیروگاه‌های حرارتی، تجدیدپذیر، مقیاس کوچک و تولید پراکنده همچنین ارتقای توان واحدهای حرارتی و رفع محدودیت تولید افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از این منطقه به خصوص شهرک صنعتی همچنین با توجه به استقرار و فعالیت تولیدی صنوف مختلف تهران در قرچک، ارتقای زیرساخت‌های اساسی از جمله برق در این منطقه ضروری است.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: در قرچک نیز طی سال‌های اخیر با توجه به ساخت مجتمع‌های مسکونی، اقدامات خوبی در راستای برق رسانی به این واحدها انجام گرفته و ما پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه و قیمت مناسب مسکن نسبت به تهران همچنین رونق شهرک صنعتی، خانوارهای بیشتری در قرچک سکونت یابند که با این وجود ارتقای زیرساخت برق امری ضروری است.

خطیبی بیان کرد: به منظور تأمین و پایداری برق واحدهای شهرک صنعتی قرچک و برای احداث پست ۶۳ کیلوولت پیگیری‌های متعدد انجام گرفته و شرکت برق نیز اقدامات خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: جابه‌جایی تأسیسات دستگاه‌های خدمات‌رسان در مسیر دو پروژه تقاطع‌‍های غیرهمسطح داودآباد و محمدآباد نیز از ضروریات اجرای این دو پروژه مهم و حیاتی شهرستان بوده که اداره برق نسبت به این مهم اقدام کرده است.

فرماندار قرچک در پایان خاطر نشان کرد: درخصوص روشنایی جاده بخصوص در محور کمربندی جنوبی و جاده صالح آباد مشکلاتی وجود دارد، باید با تعامل لازم بین شرکت برق، شهرداری و سایر ارگان های مرتبط به سرانجام برسد چرا که تحقق مطالبات مردم و رضایت آن‌ها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول