اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مدیران و کارکنان ادارات از تبلیغ کاندیداهای خاص پرهیز کنند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ کاندیداها تأکید کرد.

مدیران و کارکنان ادارات از تبلیغ کاندیداهای خاص پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری امروز  در جلسه کمیته فرعی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان و در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و تضمین انتخابات سالم بر تولید برنامه‌های گفت‌وگو محور و تولید محتوای متناسب با فضای انتخابات توسط صدا و سیمای استان تأکید کرد.

وی بر پرهیز مدیران و کارکنان ادارات در استفاده از امکانات و ابزارهای اداری در راستای تبلیغ کاندیداهای خاص تأکید کرد و گفت: از حراست ادارات و سازمان‌ها انتظار می‌رود تخلّفات انتخاباتی را به مدیران گوشزد کنند.

کنترل و نظارت بر فضای مجازی و تولید محتوی و بررسی و برنامه‌ریزی تولیدات و برنامه‌های گفت‌وگو محور صدا و سیما از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی مقرر شد، اعضای کمیته نسبت به شناسایی و استفاده از ظرفیت کانال‌های خبری و خبرگزاری‌های پرمخاطب استانی و شهرستانی به تفکیک اقدام نمایند و جلسات کمیته فضای مجازی به صورت مرتب با مراجع ذی‌ربط به منظور پایش فضای مجازی، جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات و تولید محتوی تشکیل یابد.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول