اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت نام پذیرش حوزه علمیه بوشهر آغاز شد

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از آغاز ثبت نام پذیرش حوزه علمیه در استان خبر داد.

ثبت نام پذیرش حوزه علمیه بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش حوزه علمیه در سراسر استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با یاری خداوند متعال مدیریت حوزه‌ علمیه از برادران واجد شرایط برای تحصیل در حوزه‌های علمیه  برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ثبت نام می‌نماید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به شرایط عمومی داوطلبان اشاره کرد و افزود: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از جمله شرایطی است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

خدری با بیان اینکه التزام به تعهدات و قوانین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یکی از شرایط ثبت نام است ادامه داد: حداقل مدرک متقاضیان دوره سفیران هدایت، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا دوازدهم دوره دوم متوسطه می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به زمان ثبت نام اشاره کرد و گفت: ثبت نام از داوطلبان از ۲۰ اسفند ماه ۹۹ آغاز شده است و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی https://paziresh.ismc.ir/  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خدری همچنین به تاریخ برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: آزمون حوزه‌های علمیه برادران به صورت سراسری روز جمعه ۱۸ تیر ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی، تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت (سفیران هدایت) در استان دائر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول