اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قاضی زاده: با کنترل از راه دور نمی شود باشگاه را اداره کرد/تکلیف پدیده باید زودتر روشن شود

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت:نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند.

قاضی زاده: با کنترل از راه دور نمی شود باشگاه را اداره کرد/تکلیف پدیده باید زودتر روشن شود

احسان قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلاتی که برای نماینده مشهد در لیگ برتر به وجود آمده است اظهار داشت: موضوع نماینده خراسان به یک مصیبت برای این استان تبدیل شده است. اینکه وضعیت این تیم هنوز مشخص نیست به مسئولان بر می گردد که هنوز وضعیت باشگاه را مشخص نکرده اند.

وی افزود: ما یک ماه پیش جلسات مختلفی را با معتمدیان استاندار خراسان رضوی برگزار و شرایط را تشریح کردیم. در این نشست استاندار دستور داد کمیته ای تشکیل شود و جلسات مختلفی هم در این راستا برگزار شد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در یکی از جلسات نماینده حمیداوی حضور داشت و مقرر  شد ظرف 72 ساعت وضعیت تیم مشخص شود. بعد از آن، حمیداوی نماینده خود را عزل کرد و یک نماینده دیگر را به جلسه فرستاد. اصل این موضوع با اشکالاتی رو به رو است،چطور فردی که حاضر نیست خودش در نشست ها حاضر شود و افرادی را با پیغام و پسغام به نشست های به این مهمی می فرستد،می خواهد تیم لیگ برتری را اداره کند؟

قاضی زاده ادامه داد: انتظار ما به عنوان نماینده مردم در مجلس از استاندار، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این است پای مصوبات خود ایستاده و هر چه زودتر تکلیف باشگاه را روشن کنند.اینگونه نمی شود یک فرد در جایی بنشیند و افراد دیگر را به جلسات بفرستد و قول و قرارهایی بگذارد و پاسخ ندهد.مردم خراسان رضوی در لیگ برتر متضرر شده اند. این باشگاه برای ما از نظر اجتماعی و عمومی مهم است و بهتر است اعضای کمیته تشکیل شده ای مصوبات خود بایستند.

وی تاکید کرد: این نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند. پرونده های مختلفی از این فرد رسیده که باید پیگیری شود اما اینگونه نیست که  وی بخواهد با ارقام نجومی روی این باشگاه رقم بگذارد. این باشگاه بدهی های زیادی دارد و نمی شود مالک آن رویش رقم بگذارد. دیون این باشگاه باید مشخص شود و سپس مالک باشگاه ادعای رقم های نجومی داشته باشد. از نظر ما باید هر چه سریعتر پرونده باشگاه پدیده مشخص شود.

نماینده مردم فریمان تاکید کرد: در فدراسیون فوتبال باشگاهی به نام شهرخودرو ثبت نشده و ارکان نظارتی استان باید هر چه سریعتر تکلیف این باشگاه را روشن کنند. این باشگاه باید تحت اختیار کمیته ای که تشکیل شده باشد چون مردم مطالبات زیادی دارند و ما اجازه نمی دهیم سرنوشت تلخی در انتظار این باشگاه باشد.از دستگاه قضایی استان خواستار پیگیری باشگاه پدیده هستیم تا مردم از نگرانی خارج شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول