اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عصبانیت اسکوچیچ از میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی+ عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی واکنش نشان داد.

عصبانیت اسکوچیچ از میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی مقدماتی جام جهانی را به بحرین داد که این موضوع اعتراضاتی زیادی را از مقامات ورزشی کشورمان به دنبال داشت.

در همین رابطه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در صفحه شخصی خود با انتشار پیامی واکنش نشان داد.

خطاب به تمامی فوتبال دوستان ایرانی

وقتی با آقای شین من گیل رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا در روز ۲۶ بهمن ویدیو کنفرانس داشتیم مستقیماً به ایشان خاطرنشان کردم که به عقیده من تمام تصمیمات از قبل گرفته شده و این کنفرانس تنها به حالتی تشریفاتی و فرمالیته برگزار شده است و من فایده‌ای در آن نمی بینم.

در ظاهر آنها نظرات ما را خواستند اما شک ندارم که همه چیز از قبل مشخص شده بود چرا که وقتی صحبت از انجام بازی ها در فروردین یا تعویق آنها به خرداد بود ناگهان پیامی روی صفحه مانیتور ظاهر شد که تعویق بازی‌ها قطعی شده، چیزی که بیشتر تعجبم را برانگیخت زمانی بود که موضوع جلسه درباره تعویق بازی‌ها از فروردین به خرداد بود و بدون هیچ مقدمه‌ای نماینده بحرین شروع به صحبت از میزبانی کرد که کاملاً باعث حیرت زدگی من شد.

گذشته از اینها برایم قابل هضم نیست که چرا مسابقات حدود یک سال به تعویق افتاده اند، وقتی صحبت از صحت و سلامت انسان‌ها باشد قطعاً حفظ سلامت افراد و رعایت پروتکل ها برایم  بالاترین اولویت است اما ویروس کرونا دیگر موضوعی جدید نیست و فکر می‌کنم که AFC تجربیاتی در زمینه برگزاری مسابقات پیدا کرده. من مصرانه از نمایندگان AFC خواستم تا از برگزاری رقابت‌های مختلف در اروپا الگوبرداری کنند و پاسخ آنها به من چنین بود "شما متوجه تنوع قاره آسیا نیستید." حالا با این تصمیم کاملا متوجه تنوع در طرز برخورد شده‌ام، خلاف عرف.

در نظر من AFC می‌بایست راهکاری پیدا می‌کرد که به نفع همه باشد و نه یک تیم و تصمیمی سازگار با روح ورزش می‌گرفت.

اما در نهایت، تمام تیم‌ها باید با ما مواجه شوند و ما هم بدون شک حضوری قدرتمندانه خواهیم داشت و براین موقعیت فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول