اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تقدیر رییس سازمان توسعه تجارت ایران از مساعدت های بانک پارسیان در تخصیص هدفمند اعتبارات صادراتی

حمید زادبوم، معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال تقدیرنامه ای خطاب به دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان از تلاش ها و مساعدت های این بانک در راستای تخصیص به موقع و هدفمند اعتبارات صادراتی با هدف کاهش هزینه های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف و در نهایت توسعه صادرات غیر نفتی کشور قدردانی کرد.

تقدیر رییس سازمان توسعه تجارت ایران از مساعدت های بانک پارسیان در تخصیص هدفمند اعتبارات صادراتی

بر اساس گزارش عملکرد بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات، این بانک در چارچوب مفاد "بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی سال 1399" بالغ بر 2،015 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی از محل منابع سپرده گذاری صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است.
بنابراین گزارش "بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی" در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و چارچوب برنامه ملی پیشبرد برون گرایی اقتصاد و به منظور تحقق اهداف توسعه صادرات غیرنفتی سال 1399 از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.
حمایت همه جانبه هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، افزایش حجم و تنوع محصولات و خدمات و همچنین حمایت از زیرساخت ها و توسعه فعالیت های ترویجی و بازاریابی خارجی، تسهیل فرایند صادرات محصولات و خدمات و توجه به شرایط خاص اقتصادی و تجاری کشور با توجه به تحریم های ظالمانه و همچنین مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا از شاخص های مهم تدوین بسته حمایتی سال ۱۳۹۹ بوده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول