اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

خسرو دانشجو در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد

رئیس سابق واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

خسرو دانشجو در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، خسرو دانشجو عضو اسبق شورای شهر تهران و رئیس سابق واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

به گزارش فارس، ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی از چهارشنبه 20 اسفندماه آغاز شده و تا 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

خسرو دانشجو پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره شیوه ثبت نام در این دوره گفت: چند ساعتی برای ثبت نام غیرحضوری تلاش کردم اما گویا سیستم امروز با مشکلاتی روبرو بود و موفق نشدم که به صورت غیرحضوری ثبت نام کنم.

وی در پاسخ به این سوال که وابسته به کدام حزب در این دوره از انتخابات شوراها حضور یافته گفت: با شورای وحدت و شورای ائتلاف همکاری دارم و امیدوارم این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم من را در لیست قرار دهد.

او افزود: اما اگر اینگونه نشد معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود و باید جمعی هماهنگ وجود داشته باشد. با این حساب دوران خوب شورای دوم تداعی می شود که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم. اگر چنین الگو و مدلی ایجاد و گروه هماهنگی وارد شورای شهر تهران شود فکر می کنم بتوانند برکاتی را شامل حال خود و مجموعه شهر تهران داشته باشند. 

دانشجو درباره عملکرد شورای شهر پنجم گفت: فعالیت عمده ای از مجموعه شورای شهر و مجموعه شهرداری تهران که بخواهیم آنرا فعالیت درخوری که نفعی برای شهر تهران داشته بدانیم ندیده ام. دوستان خودشان بیشتر دوست دارند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی آید با برنامه محکمی آمده بودند و می خواستند آن برنامه را دنبال کنند. برگه و کارکردی نیست که بخواهم آنرا ارزیابی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول