اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تاکنون مصدومیت شدید ناشی از سقوط اشیا، درخت و تیربرق نداشته‌ایم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با وجود خسارات گسترده به فضای سبز، تاسیسات برق، تابلوهای شهری و شیشه های اتومبیل و منازل شهروندان و حتی تصادفات رانندگی، خوشبختانه تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق و امثال آن نداشته ایم.

تاکنون مصدومیت شدید ناشی از سقوط اشیا، درخت و تیربرق نداشته‌ایم

فریبرز راشدی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: از بامداد امروز شنبه 23 اسفندماه تا ساعت 13:00 امروز 12 مورد ماموریت اورژانس در محدوده وقوع طوفان در زاهدان انجام شده است.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: با وجود خسارات گسترده به فضای سبز،  تاسیسات برق، تابلوهای شهری و شیشه های اتومبیل و منازل شهروندان و حتی تصادفات رانندگی، خوشبختانه تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق و امثال آن نداشته ایم.

وی ادامه داد:  با توجه به استمرار این وضعیت در ساعات آینده، بیماران تنفسی و قلبی،  بیماران مبتلا به مشکلات چشمی،  سالخوردگان،  زنان باردار و کودکان همچنان از حضور در فضای باز خودداری کنند.

وی افزود: احتمال شکستگی درختان، تیرهای برق،  تابلوها و سایر اشیا مهار نشده در پشت بام ها همچنان وجود دارد،  لذا از سایر افراد هم تقاضا می شود تا از حضور بی مورد در معابر و خیابان ها اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول