اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف‌الله‌ پور: جام حذفی را فراموش کردیم و فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران گفت: برد در جام حذفی مقابل سایپا را فراموش کردیم و فقط تمرکزمان روی لیگ برتر است.

سیف‌الله‌ پور: جام حذفی را فراموش کردیم و فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایزد سیف الله پور در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با کمیته وضعیت و نورشرق مسئول آن کار داشتم.

وی در خصوص تغییر مربی و پیروزی در جام حذفی گفت: باید از زحمات فاضلی و جلالی که پیش از هدایت تیم را برعهده داشتند، تشکر کنم و الان هم در خدمت ساکت الهامی هستیم و موفق شدیم در جام حذفی به پیروزی برسیم. البته این برد به فراموشی سپرده شد، چون فکر ما روی بازی های لیگ برتر است.

سرپرست مدیرعاملی نساجی مازندران در مورد جذب بازیکن عنوان کرد: سه جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکنانی که مدنظر الهامی هستند جذب کنیم و به قولی که به هواداران‌مان برای ماندن در لیگ داده‌ایم عمل کنیم.

سیف‌الله پور در خصوص اینکه چه زمانی چمن زمین شما طبیعی می‌شود، گفت: در این هفته کارهای نهایی انجام می‌شود. اعلام کرده‌ایم که یک زمین با کیفیت می‌خواهیم و سعی می‌کنیم تا ابتدای فصل آینده آماده شود.

وی در مورد لیست ورودی و خروجی نساجی گفت: شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی، آل کثیر، رضا دهقانی، سجاد آقایی و شاهین ثاقبی را به خدمت گرفتیم و نفرات دیگری هم که مدنظر ساکت الهامی باشند، جذب خواهیم کرد.

سیف الله‌پور در مورد اینکه پست‌های مختلفی در نساجی دارد، گفت: من سرپرست مدیرعاملی باشگاه هستم و سرپرست تیم فرهاد کوچک زاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول