اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مهمترین نکات قبل از خرید و انتخاب شومینه

امروزه بر اثر شیوع ویروس کروناخریدهای اینترنتی بسیار رایج ومتداول گردیده و برای تهیه ی هر نوع کالا ترجیح میدهیم تا از وب سایتهای معتبر خرید خود را انجام دهیم.

مهمترین نکات قبل از خرید و انتخاب شومینه

نه تنها کالاهای مصرفی و روزمره بلکه کالاهای تخصصی مانند انواع شومینه ، ملزومات دکوراتیو ، یراق آلات و بسیاری از کالاهای از این قبیل نیز در سبد خرید آنلاین ما قرار گرفته است.

از همین رو توجه به نکات مهم قبل از خرید بسیار حائز اهمیت است تا با اطمینان کامل، کالایی مناسب را انتخاب کنیم.

یکی از کالاهایی که هنگام خرید باید به آن بیشتر توجه کنیم ، خرید شومینه می باشد که لازم است قبل از خریداطلاعات خود را در زمینه  متریال وتنوع شومینه بالا بریم.

انواع شومینه را بشناسید تا راحتتر آنها را مقایسه کنید

اکنون چکیده ای از انواع شومینه ها و اطلاعات و امکانات هر کدام را به صورت اجمالی بیان میداریم.

شومینه های برقی

امروزه در مکانهای مسکونی وگاها تجاری به علت راندمان بالا و هزینه کم تر و امنیت بیشتر شومینه های برقی مورد توجه قرار گرفته میشوند.

شومینه برقی قابلیت اجرایی بالایی در ابعاد و رنگهای مختلف دارند که البته ممکن است فاقد حس آتش زدن چوب وگرمای لذت بخش آن باشند ولی به جهت قابل اجرا بودن بر روی دیوار وفضای کمتری که در مکانها اشغال میکنند از اقبال خوبی برخوردارهستند.

چرا که میتوان این شومینه ها را در هرمکانی که امکان دسترسی به پریز برق مقدور باشد به صورت دیواری ویا ایستاده مورد استفاده قرار دهیم. از اینرو شومینه های برقی را اصطلاحا شومینه های دیواری یا ایستاده نیز می نامند.

دوام و تنوع 2 ویژگی منحصر بفرد شومینه های برقی

یکی دیگر از مزایای شومینه های برقی نسبت به مدل سنتی آن دوام بیشتر می باشد زیرا به هیچ سوختی مانند گاز و چوب نیاز ندارد و در آن هیچ محفظه احتراقی تعبیه نمی گردد علاوه بر آن بدنه خارجی آن با رنگها و متریالهای مختلف دارای دوام بالایی خواهد بود.

همچنین نیازی به دودکش و خط گاز نیز ندارد و دارای کنترل از راه دور میباشد که میتوان عملکرد شومینه را از راه دور کنترل نمود و قابلیت تنظیم دستگاه از روی بدنه نیز امکان پذیر است.

 شومینه های ذکر شده به راحتی میتوانند میزان گرما را کنترل وکم و زیاد نمایند.

در واقع این دستگاهها ترموستات های مخصوصی دارند که میتوان به کمک آن دما را بر روی یک درجه خاص تنظیم نمود.

همچنین از دیگر مزایای این شومینه آن است که فاقد گازهای سمی مانند دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن در فضای خانه میباشند همچنین برق مصرفی در این شومینه ها به گرما تبدیل میشود واز هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می نماید .

شومینه هایLCD

 امروزه به حکم جمعیت بالای شهر نشینی و ساخت منازل مسکونی کوچک گاهی برای طراحی و اجرای چیدمان مورد علاقه خود در محیط مسکونی و وسایل زندگی دچارمشکل می شویم ولی از آنجاییکه انسان موجودی زیبا پرست میباشد در هر شرایطی برای خلق زیبایی و حضور وسایل شیک وزیبا و مدرن در مکان سکونت خود به طراحی وسایل خاص از جمله:LCD ال سی دی پرداخت تا بتوان بهترین بهره را از محل سکونت خود ببرد.

شومینه های LCD ال سی دی با تنوع رنگ شعله ها و اندازه وابعاد مختلف طرفداران زیادی را امروزه جلب نموده است .

چرا که این شومینه قابلیت اجرا شدن در اتاقهای کوچک وبزرگ ودفاتر کار را دارند و هیچ گونه محدودیت مکانی برای نصب آنها وجود ندارد .

نوع سوخت مصرفی این شومینه ها به دو صورت برقی و یا گازی می باشد و با اجرای این شومینه های مدرن در فضای داخلی مکان مسکونی خود می توانید به سبک مورد علاقه خود در چیدمان دسترسی داشته باشید.

در مورد طول و عرض و ابعاد این نوع از شومینه ها نیز تنوع بسیاری وجود دارد ، کمترین ابعاد نوع تخت ۳۰ سانتی متروبیشترین آن ۴۰۰ سانتی متر میباشد و عمق این سیستم میتواند حداقل ۱۰ تا۲۰    سانتیمتر بسته به آنکه در چه مکانی اجرا خواهند شد قابل تغییر باشد.

باید یادآور شد که اجرا بصورت ال ، سه طرفه و یا چهار طرفه هیچگونه محدودیت سایزی وجود ندارد .

در شومینه های LCD برقی، رنگهای شعله می تواند براساس سفارش مشتری شامل رنگهای قرمز ونارنجی به صورت تک رنگ ویا ترکیبی از رنگها که میتواند تا بیش از 30 رنگ تنوع اجرایی داشته باشند.

شومینه گازی

 در این نوع از شومینه ها میتوان از  سیستم مشعل خطی ویا چندپر  استفاده نمود ودارای گرمای بیشتری نسبت به نوع برقی می باشد.اما مستلرم وجود شیرگاز و لوله دودکش میباشد.

این شومینه ها در نوع خود دارای تنوع طرح و اندازه های متفاوت میباشد.

شومینه معلق

نوع دیگری از شومینه های مدرن که درفضای دکوراسیون داخلی این روزها جایگاه خاصی را به خود اختصاص میدهد شومینه های معلق می باشد که دو نوع مدرن وکلاسیک آن بیشترین تنوع را دارند.

 

شومینه های معلق مدرن

 به دلیل زیبایی که به فضای داخلی خانه مخصوصا اتاق پذیرایی و نشیمن وحتی فضای باز(بالکن ، آلاچیق و حتی حیاط) میدهند مورد توجه می باشند.

این نوع شومینه ها اغلب به صورت سفارشی و بسته به سلیقه سفارش دهنده و فضای مورد نظر طراحی و ساخته میشود.

چرا شومینه معلق چهارطرفه؟

یکی از دلایل انتخاب شومینه های معلق انتخاب نوع چهارطرفه شومینه معلق میباشد که این امکان را به دارنده میدهد در فضای داخلی خود از تمام زوایای شومینه در محیط بهره مند باشد و میتوان بصورت هیزمی و گازی اجرا نمود. اما اجرای درست ودر نظر گرفتن تمام موارد ایمنی در ساخت دودکش و خروجی هواکش وکلاهک شومینه بسیار مهم وحائز اهمیت میباشد.

یادمان باشد در طراحی و اجرای فضای داخلی مکان مسکونی خود به این نکته توجه زیادی نماییم که تنها از یک سبک در اجرا پیروی نماییم تا دچار سبکهای التقاطی که امروزه در اجراهای دکوراسیون مشاهده می شود نگردیم.

این نکته حائز اهمیت می باشد که حتی اگر بدون مشاور در طراحی و اجرای محیط داخلی فضای خود مبادرت می ورزیم در نظر داشته باشیم که تنها انتخاب متریال زیبا وگاها گران نمی تواند به زیبایی وآرامش محیط ما کمک نماید بلکه در خلق زیبایی و مهمتر از آن آرامش در محیط مسکونی انتخاب متریال و رنگهای متناسب در کنار یکدیگر و همچنین در نظر گرفتن استانداردهای قرار گرفتن وسایل در محیط بسیار مهم تر و شایان توجه می باشد.

وجه تمایز شومینه آرا

فروشگاه شومینه آرا ، ارائه دهنده انواع شومینه ، فایرپیت (آتشدان)  که امروزه با نام شومینه فضای باز شناخته می شود .

شایان ذکر است ساخت وقبول سفارش با کیفیت ترین انواع باربیکیو و باربیکیوهای آیلند از دیگر ویژگی های شومینه آرا میباشد و همچنین فروش انواع تابه های چدنی و دیگر اکسسوری ها از دیگر خدمات شومینه آرا می باشد.

 در این بخش به برخی از ویژگی های فروشگاه شومینه آرا به اختصار اشاره شده است:

استفاده ازبهترین و به روزترین طراحی ها ومواد اولیه در ساخت محصولات
استفاده از با کیفیت ترین متریال ها و رنگهای کوره ایی (الکترواستاتیک) برای بدنه محصولات جهت جلوگیری از سوختگی در اثر حرارت بالا
استفاده از استیل های نگیر که در بعضی از قسمت ها میتوانند بصورت دو جداره اجرا شوند که این امر در ساخت محصول جهت زیبایی و نگهداری در شرایط مرطوب و مکانهایی مانند فضا های باز و ومناطق رطوبتی کشور کمک بسزایی مینماید .
کنترل کیفیت بالای محصولات و دقت در ساخت آن و تعهد در نصب و اجرای صحیح ، دقیق و بدون نقص در فضای اجرایی از وظایف دیگر کادر شومینه آرا میباشد.
ضمانت خدمات پس از فروش جهت تضمین کیفیت کالا
همچنین شومینه آرا با کادر مجرب و خوش برخورد خود سعی دارد رضایت مشتری را از ابتدای برخورد و مراجعه جلب نمایند  تا با اطلاعات و مشاوره صحیح  و دقیق راهنمایی و همراهی را  ارائه دهد که در نهایت مورد رضایت مشتریان گرامی واقع گردد. 

امید است با مطالعه و اندک اطلاعاتی که در زمینه شومینه در اختیار خواننده های عزیز این متن قرار داده ایم شما را در انتخاب درست و بهینه این محصول به عنوان قسمتی از دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان با توجه به فضای موجود و رنگهای هماهنگ و مدل های دلنشین به سمت اطلاعاتی سوق داده باشیم که علاوه بر در نظر گرفتن جنبه زیبایی به امنیت آن نیز توجه لازم را مبذول نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول