اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رزرو ویلای اجاره ای به صورت آنلاین

اجاره ویلا در شمال به صورت آنلاین و با تضمین رزرو ویلا در زمان مشخص. اقامتگاه بومگردی، ویلای اجاره ای، آپارتمان و خانه‌های مسکونی با تصویر ویلا و مشخصات ظاهری.

رزرو ویلای اجاره ای به صورت آنلاین

هنوز مشکل اجاره ویلا در شمال را حل نکرده‌اید؟

همین که از شهر خودمان به سمت شمال کشور راه می‌افتیم، اولین فکری به سرمان می‌آید، جای خواب است. اگر فکری به حالش نکرده باشیم، حتماً بعد از یک ترافیک معمولاً خسته‌کننده و یک روز طولانی به شهر مورد نظرمان می‌رسیم و مشکل تازه شروع می‌شود: پیدا کردن واحد برای اجاره ویلا در شمال!

هر چه‌قدر روزها شلوغ‌تر، پیدا کردن یک ویلای اجاره ای مناسب سخت‌تر هم می‌شود. گاهی وقت‌ها همان‌جایی که روی آن حساب کرده بودیم، دیگر خالی نیست و به اصطلاح دیر رسیده‌ایم. این حرف‌ها که دیر شده و ویلا اجاره رفته است، دیگر مشکلی را حل نمی‌کند. باید قبل از این که پایمان به شمال می‌رسید، به عاقبت کارمان فکر می‌کردیم. اما همیشه قبل از یک اتفاق ناخوشایند، می‌توانیم با تمهیدات درست از خراب شدن سفر جلوگیری کنیم.

رزرو ویلای اجاره ای به صورت آنلاین

قبل از این که راه بیافتیم، شهر مورد نظرمان را انتخاب می‌کنیم. حتی اگر برنامه این باشد که هر شب در شهرهای مختلف گشت و گذار داشته باشیم، بهتر است که یک شهر را برای شروع انتخاب کرده باشیم. مدت زمان اقامت چندان تاثیری ندارد. موضوع مهم این است که به محض رسیدن به شهری که به طرفش راه افتاده‌ایم، اقامتگاه مورد نظر خالی باشد و بتوانیم سر راحت روی بالش بگذاریم. این آرامش ذهنی، سفر را برای هر کسی دل‌نشین تر خواهد کرد. لازمه ی تمام اینها، رزرو اقامتگاه پیش از سفر است که به صورت آنلاین ممکن است. تصور کنید ساکن تهران هستید و می خواهید به مقصدی دور مانند کیش سفر کنید و یا به مقصدی نزدیک مانند کردان بروید و نیاز به اجاره ویلا در کردان داشته باشید. در هر دو صورت انتخاب اقامتگاه به صورت آنلاین به نفع شماست.

در روش رزرو آنلاین، قبل از شروع حرکت، می‌شود تصویر ویلای مورد نظر را دید. اتاق خواب، اتاق نشیمن، امکانات رفاهی واحد و تمام موارد را یکی یکی از نظر گذراند. از قیمت، موقعیت جغرافیایی، امکانات داخلی و اماکن خدماتی اطراف مطلع شد و به همین راحتی برای تک تک لحظات سفری برنامه ریخت. هر کسی با توجه به سلیقه و معیارهایی که در ذهنش دارد، محل استراحتش را تعیین می کند. این‌ها نکته‌های خیلی سختی نیستند. فقط کافی است برایشان از قبل چشم‌انداز روشنی دیده باشیم.

اگر از روش های آنلاین استفاده کنید، تمامی این مراحل 10 دقیقه هم طول نمی کشد. در داخل ایران یکی از سامانه های متعبر برای رزرو آنلاین لیدوماتریپ است. «لیدوماتریپ» یک وبسایت جالب و کاربردی برای رزرو آنلاین ویلا، سوئیت، خانه روزانه و اقامتگاه بوم گردی در سرتاسر ایران است و مسافران می توانند پیش از سفر وارد این سایت شوند و واحد موردنظرشان را در شهری که به مقصد آنجا سفر می کنند، اینترنتی رزرو کنند.

برای رزرو کافیست اقامتگاه مورد نظر، تعداد نفرات و تعداد شب های اقامت خود را مشخص کنید و به راحتی هر چه تمام تر، درخواست رزرو دهید. حق انتخاب بین اقامت در یک آپارتمان، سوئیت، ویلا و حتی اقامتگاه بوم گردی برای کاربر باز است.

تضمین تحویل اقامتگاه

پیدا کردن خانه، ویلا یا بوم گردی برای چند روز اقامت، اولین بخش از کار است. مهم‌ترین نکته این است که وقتی به شهر مقصد رسید، محل اقامت برای ورود شما مهیا شده باشد. این مشکل پیش آمده که حتی بعضی از وقت‌ها، قول و قرارهای تلفنی سر‌جایشان نمانده است. این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد. بنابراین شاید اعتماد کردن به شماره هایی که در کنار خیابان ها برای اجاره ویلا و سوئیت روی پلاکاردها نوشته شده اند و یا در برخی از وبسایت ها، کاری سخت باشد. بارها پیش آمده که افراد با اجاره روزانه خانه در تهران و یا برخی شهرها که شلوغ و پر تقاضاست، دچار دردسر شده اند، چراکه گرفتار افراد متقلب شده اند و حال باید در این شهر شلوغ و پرترافیک، دوباره به دنبال اقامتگاه بروند و دوباره روز از نو و روزی از نو!

لیدوماتریپ به شما این تضمین را می‌دهد که شما بعد از اجاره، با خیال راحت خودتان را به خانه ای که رزرو کرده اید برسانید. این مجموعه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازیست و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و بیش از 5 هزار شب نیاز اقامتی مسافرین را رفع کرده است.

 معمولاً دیر رسیدن به خانه یا ویلا، یکی از دلایلی است که صاحبان خانه، آن را به دیگر مسافران تحویل می‌دهند. وقتی مالک اقامتگاه از حضور مسافردر رزو و ساعت مقرر اطمینان نداشته باشد، چنین رفتاری دور از ذهن نیست. اما وقتی مسافر از قبل این خانه را و از طریق وبسایتی معتبر مانند لیدوماتریپ رزرو کرده و برایش برنامه چیده است، این رزرو سر جای خودش باقی خواهد ماند و پشتیبانان لیدوماتریپ تا آخرین لحظه پیگیر خواهند بود تا خیالشان از بابت استقرار مسافر در واحد مطمئن باشد.

سفر فقط شمال رفتن نیست

 

برای سفر که همیشه شمال کشور را در نظر نمی‌گیریم. این همه شهر در گیلان و مازندران هستند، اما مثلاً اگر یک روزی برای اجاره ویلا در کیش اقدام کنیم، باز هم می توانیم از طریق لیدوماتریپ رزرو کنیم؟ بله. بیشتر از 7 هزار اقامتگاه در بیشتر از 400 شهر ایران در وبسایت لیدوماتریپ فعال است. از کوچکترین روستاها گرفته تا شهرهای بزرگ، می تواند جزوی از انتخاب های شما باشد.

همه ما تنوع و هیجان در زندگی را دوست داریم. حال ممکن است تنوع برای ما اجاره روزانه خانه در تهران در سفر به تهران باشد و یا اجاره یک بوم گردی در دل طبیعت. چه چیزی بهتر از این که یک اقامتگاه جذاب برای سفر داشته باشیم. مخصوصاً برای کسانی که به دنبال راحتی و لذت بیشتر در سفر هستند. یک اقامتگاه زیبا، در منطقه ای خوش آب و هوا و با قیمت مناسب، انرژی هر کسی را برمی گرداند. برای کنجکاوی هم که شده، چند تا از این خانه‌ها را روی وبسایت www.lidomatrip.com ببینید و تصمیم بگیرید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول