اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

زنجیر صنعتی چیست

زنجیر صنعتی از کاربردی ترین قطعات صنعتی است که برای انتقال قدرت، انتقال و لیفت کردن اجسام بزرگ و سنگین در ماشین آلات صنعتی، دستگاه های صنعتی انتقال و یا کشاورزی و دیگر صنعت ها کاربرد دارد.

زنجیر صنعتی چیست

. از جمله ماشین‌هایی که زنجیرهای صنعتی در کارکرد آن‌ها نقش مهمی دارد، انواع موتورهای دستگاه‌های مختلف، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره هستند.

زنجیرها در انواع و ابعاد و جنس‌های مختلفی برای کارها و صنایع مختلف با توجه به نوع کار، طراحی و تولید می‌شوند  گروه صنعتی شایسته فروشگاه و تولید کننده انواع زنجیرها در ایران می‌باشد.

به طوری که از انواع زنجیرهای ساده گرفته تا انواع زنجیرهای صنعتی پیشرفته‌ی مکانیکی همگی در خانواده زنجیرهای صنعتی جا می‌گیرند. زنجیر صنعتی یک ابزار مکانیکی در سیستم انتقال نیرو است که از اتصال قطعات کوچک به یکدیگر به وسیله پیم تشکیل می‌شود و با قرار گرفتن در چرخ‌دنده همگام خود، یک سیستم انتقال نیرو را بوجود می‌آورد. که برای انتقال نیرو کمک بسزایی به دستگاه جهت کم کردن فشار می‌کند.

قیمت زنجیر صنعتی

زنجیرها محصولات حساسی هستند و در ساخت آن‌ها باید نهایت دقت به کار گرفته شود. در فروشگاه زنجیرهای صنعتی شایسته شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را با قیمتی مناسب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. همچنین امکان سفارشی‌سازی سایز محصولات وجود دارد و می توانید محصول خودتان را با توجه به سایز مورد نیاز سفارش دهید.  مواد به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت‌ترین مواد اولیه موجود در بازار می‌باشد. پس از اضافه‌کردن محصول به پیش فاکتور، همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و هزینه را خدمت شما اعلام خواهند کرد. پس از آن با پرداخت هزینه، خرید شما نهایی شده و زنجیر صنعتی باله دار خریداری شده برای شما ارسال خواهندشد.

فروش زنجیر صنعتی

یکی از مهمترین ابزار جهت انتقال نیرو زنجیرهای صنعتی می‌باشد. زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و جنس‌های مختلفی بوده و در انواع مدل‌های تک و دو ردیفه تولید می‌گردد. زنجیرهای صنعتی در جنس‌های مختلف در گروه صنعتی شایسته مطابق با خواسته مشتری تولید و به فروش می‌رسد. در زنجی‌های صنعتی جهت محافظت از زنجیر از پوشش‌هایی مانند: گالوانیزه استفاده می‌شود. پوشش گالوانیزه باعث افزایش عمرکاری زنجیر شده ودر برخی مواقع از زنجیر از جنس تلفون تولید می‌شود.

مزایای استفاده از زنجیر

زنجیرها انتقال قدرت و حرکت در فاصله  زیاد را ممکن ساخته‌اند.

زنجیرها می‌توانند قدرت و حرکت را به چند جهت همزمان منتقل کنند.

زنجیرها در شرایط مختلف محیطی مانند حرارت بالا، عدم وجود بهداشت، رطوبت و غیره قابل استفاده هستند و از این لحاظ هیچ گونه محدودیت مصرف ندارند.

راندمان و کارایی زنجیرها بسیار بالا است.

زنجیرهای صنعتی عمر دستگاه ها را بسیار زیاد می‌کنند.

انتخاب زنجیر مناسب

باتوجه به اینکه زنجیرها در صنایع مختلفی کاربرد دارند و از جمله تجهیزات پرکاربرد در بسیاری از صنایع به شمار می‌روند، بنابراین انتخاب زنجیر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرایط ساخت زنجیرها بسیاری از ویژگی‌های آن، از جمله انتقال قدرت را تعیین می‌کند که در اندازه‌های متنوع، فضاهای متفاوت صنعتی و کاربرد های متنوع محیطی، متفاوت است.

معیار پراهمیت دیگر در انتخاب زنجیر مناسب، می‌تواند اندازه و ابعاد و شکل ظاهری زنجیر باشد که با توجه به نوع کار و صنعت و اندازه و ابعاد چرخ دنده‌ها در صنعت خاص، طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروه صنعتی شایسته تولید کننده برتر انواع زنجیر در ایران به صورت روزانه در ساعات کاری در خدمت عزیزان جهت ارائه مشاوره خرید و تولید انواع زنجیرهای صنعتی می‌باشد.

گروه صنعتی شایسته یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فروش کوپلینگ و دیگر تولید زنجیر صنعتی و همچنین فروش زنجیر صنعتی در انواع برندهای مختلف و تولیدات داخلی خود گروه شایسته که محصولات مورد نیاز مشتریان خود را به سراسر ایران در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن ارسال می‌کند. شما می‌توانید در صورت تمایل از صفحه محصولات ما نیز دیدن فرمایید و همچنین برای پرسش سوالات خود همانند قیمت و دیگر ابهامات شما در مورد زنجیر صنعتی و … با کارشناسان ما در این گروه تماس برقرار کنید و یا از طریق پیام رسان سایت با ما در ارتباط باشید.

مجموعه شایسته طی ۳۰ سال سابقه توانسته نیازهای طیف وسیعی از کارخانه‌های کشور را با محصولات و تولیدات خود برآورده کند.
در این مجموعه امکان ساخت محصولات در جنس و سایز های متنوع برای مشتریان وجود دارد؛ همچنین این مجموعه با بررسی نیاز بازار، همواره سعی می‌کند محصولاتی را برای فروش آماده کند که نیاز به آن‌ها بین صنعت‌گران کشور وجود دارد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول