اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

هولدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث ۱۰۰ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است.

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمدعلی طالبی عضو هیأت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی اظهار کرد: پیرو تأکید مقام معظم رهبری مبنی برضرورت افزایش تولید مسکن همچنین دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت عمران ستاد در راستای همکاری با دولت از سال گذشته وارد عرصه طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شد.

وی گفت: از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که در طرح اقدام ملی قرار است در کشور ساخته شود، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را ستاد اجرایی فرمان امام به عهده گرفته است.

عضو هیأت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران خاطرنشان کرد: طراحی اکثر پروژه‌های تعریف شده توسط ستاد اجرایی به اتمام رسیده و این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی هستند که در روزهای اخیر اولین پروژه در شهر یزد تکمیل و به متقاضیان تحویل شد.

طالبی درخصوص دخالت نداشتن ستاد اجرایی در ثبت‌نام و انتخاب متقاضیان عنوان کرد: کلیه مراحل ثبت‌نام از فراخوان عمومی تا پالایش و گزینش متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و ستاد هیچ نقشی در این فرآیند نداشته است.

وی در پاسخ به سوألی درخصوص اظهارنظری مبنی بر ساخت مسکن فرهنگیان توسط ستاد اجرایی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام برحسب تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی می‌شود و به هیچ عنوان ستاد مجری ساخت و ساز پروژه‌های فرهنگیان و یا موارد مشابه نیست.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول