اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی نفت آبادان و داماش پارسه| مصدومیت سرمربی تیم دسته سومی و دروازه‌بان شدن مهاجم

تیم داماش پارسه تهران به دلیل در اختیار نداشتن دروازه‌بان ذخیره پس از اخراج کاپیتان خود مجبور شد از مهاجمش به عنوان دروازه‌بان استفاده کند.

حاشیه بازی نفت آبادان و داماش پارسه| مصدومیت سرمربی تیم دسته سومی و دروازه‌بان شدن مهاجم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های نفت آبادان و داماش پارسه تهران از ساعت 15:30 امروز در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری چهار بر صفر شاگردان سیروس پورموسوی به اتمام رسید.

*در دقیقه 78 حسن عرب دروازه‌بان و کاپیتان تیم داماش درون محوطه جریمه مهاجم صنعت نفت را با خطای پنالتی متوقف کرد تا مسعود حقیقی داور این مسابقه وی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند تا این تیم 10 نفره به بازی ادامه بدهد.

*با توجه به اینکه تیم تهرانی دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت خود نداشت، عباس علیزاده مربی این تیم مجبور شد عباس قربانپور مهاجم خود را در دقایق پایانی درون دروازه بفرستد.

* در فهرست بازیکنان ذخیره تیم دسته سومی تهرانی تنها نام چهار بازیکن قرار گرفته بود.

* در دقیقه 82 بازیکن تیم داماش با برخورد به عباس علیزاده سبب آسیب دیدگی وی شد. به دلیل اینکه تیم داماش پزشک همراه نداشت، کادر پزشکی صنعت نفت به مداوای پای آسیب دیده سرمربی داماش پرداختند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول