اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی داماش پارسه: پیراهن‌مان با نفتی‌ها تغییر می‌کرد، تیم لیگ برتری بودیم

سرمربی تیم فوتبال داماش پارسه گفت: شاید اگر لباس‌ دو تیم تغییر می‌کرد، ما را جای نفت آبادان به عنوان یک تیم لیگ برتری می‌شناختند.

سرمربی داماش پارسه: پیراهن‌مان با نفتی‌ها تغییر می‌کرد، تیم لیگ برتری بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس علیزاده پس از شکست چهار بر صفر تیم فوتبال داماش پارسه مقابل نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول توانستیم پا به پای صنعت نفت بازی کنیم و شاید اگر لباس‌ دو تیم تغییر می‌کرد، ما را به عنوان یک تیم لیگ برتری می‌شناختند. تفکر بازیکنان بود که پس از دریافت یک گل شیرازه کار را از دست دادیم.

وی افزود: نفت آبادان برخلاف تیم ما که در لیگ سه بازی ‌می‌کند، تیمی لیگ برتری است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که به شدت زحمت کشیده و جنگیدند. تا این مرحله هم توانستیم سه تیم که در رده‌های بالاتر از ما بازی می‌کردند و لیگ دویی هستند، شکست بدهیم. این مسافتی که طی کردیم فضایی برای دیده شدن بچه‌ها بود. امروز سه بازیکن زیر 23 سال داشتیم و دو بازیکن امید را وارد بازی کردیم. احساس می‌کنم اگر می‌توانستیم بازیکنان بیشتری به آبادان بیاوریم، نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

سرمربی تیم داماش پارسه درباره حواشی ایجاد شده از سوی دروازه‌بان این تیم عنوان کرد: در آن صحنه کمک داور حرفی زد که سبب عصبانیت دروازه‌بان ما شد. حضور ما در لیگ سه دلیل نمی‌شود کمک داور به بازیکن ما بگوید در سطح لیگ سه رفتار نکن. به همین دلیل دروازه‌بان ما عصبی شد و نتوانستیم وی را آرام کنیم. اگر عرب آرام می‌شد تیم ما هم به آرامش می‌رسید.

علیزاده ادامه داد: پس از پنالتی و اخراج هم دروازه‌بان دوم نداشتیم. با توجه به خصوصی اداره شدن تیم داماش نتوانستیم بازیکنان بیشتری به آبادان بیاوریم. البته به وضعیت‌مان در لیگ دسته سوم امیدوار هستیم زیرا به بازی با تیم خارک به دلیل استفاده تیم حریف از بازیکن تقلبی اعتراض زدیم و این پرونده در کمیته انضباطی پیگیری می‌شود. اگر رای را به سود ما بدهند، بازی بعدی داماش فوق‌العاده حساس و برای صعود خواهد بود.

وی درباره وضعیت تیمش در لیگ دسته سوم توضیح داد: وقتی برای پیگیری پرونده بازی مان با تیم خارک به کمیته انضباطی رفتیم، گفتند سه امتیاز را به ما می‌دهند. اکنون می‌گویند رای قطعی این هفته صادر می‌شود. با این برد به رتبه دوم جدول می‌رویم و دیدار این هفته‌مان با تیم مشهد خیلی حساس می‌شود. برنده آن مسابقه هم تا 95 درصد راه صعود را طی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول