اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سارق کابل برق با 16 فقره سرقت در سنندج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: سارق سیم های برق هوایی در شهرستان سنندج دستگیر و به 16 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق کابل برق با 16 فقره سرقت در سنندج دستگیر شد

عبدالله فاتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:‌ در پی دریافت گزارش مردمی در ارتباط با سرقت سیم های برق در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از اطمینان از صجت موضوع با تعقیب سرنخ ها، موفق به شناسایی مالخر و کشف سیم های سرقتی شدند، تصریح کرد:‌ کارآگاهان با بکارگیری شگردهای پلیسی، سارق را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد سرقت دیگری را داشته، دستگیر در تحقیقات به 16 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی سرقت های کشف شده بالغ بر یک میلیارد ریال است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فاتحی در پایان با تأکید بر اینکه همکاری شهروندان با پلیس، زمینه ساز کاهش جرایم مختلف می شود، اذعان کرد: از عموم مردم انتظار داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 و 130 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول