اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

۲۲۴ میلیارد تومان کالای غیربهداشتی و ضدفرهنگی منهدم شد

معاون فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انهدام 224 میلیارد تومان کالای غیربهداشتی و ضدفرهنگی خبر داد.

۲۲۴ میلیارد تومان کالای غیربهداشتی و ضدفرهنگی منهدم شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، سیدحسین میرمعینی عضو هیات مدیره ومعاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: یکی از اقدامات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انهدام اقلام غیر بهداشتی و ضد فرهنگی در راستای صیانت از سلامت جامعه  و فضای فرهنگی کشور است؛ در سال جاری کار سازی گردیده است که در این راستا  حدود ۸ هزار پرونده کالا به ارزش ۲۲۴ میلیارد تومان منهدم شده است که به لحاظ ارزش نسبت به سال قبل ۱۴۲ درصد رشد را نشان می دهد.

معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی افزود: بر اساس تقسیم بندی گروه کالایی ۴۷ درصد سریع الفساد درجه یک و ۳۰ درصد سریع الفساد درجه‌دو، ۱۲ درصد انواع دارو، ۵ درصد کالاهای خاص و معادل ۳ درصد پوشاک بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: کالاهای سریع الفساد درجه یک کالاهایی هستند که شرایط ویژه‌ای برای نگهداری دارند، مانند میوه ،سیفی جات، کره، گوشت و...، کالاهای سریع الفساد درجه دو کالاهایی هستند که در یک بازه زمانی دو الی سه ماهه امکان نگهداری دارد مانند برنج، گندم، حبوبات و... و همچنین کالای خاص جنبه عمومی ندارد و به منظور خاصی وارد کشور شده است که می توان به انواع مواد شیمیایی، لوح فشرده و دیش ماهواره اشاره کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول