اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر زلزله‌زده سی‌سخت

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز ثبت نام متقاضیان واحد های مسکونی در طرح اقدام ملی در شهر زلزله زده سی سخت حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه 29/12/99 خبر داد.

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر زلزله‌زده سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی گفت:با توجه به وقوع زلزله در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا و به منظور کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن این شهر، وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن دعوت می کند حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه 29/12/99 به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

نیک اقبالی افزود:متقاضیان این شهر می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه (ساعت 14 عصر روز شنبه مورخ 23/12/1399) تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 29/12/1399 با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir/ نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط زیر اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاءشده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول