اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امدادرسانی هلال‌احمر ساوه به ۴۰ خودروی گرفتار در برف

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساوه از انجام عملیات ویژه برای نجات خودروهای گرفتار در برف و بوران شب گذشته خبر داد.

امدادرسانی هلال‌احمر ساوه به ۴۰ خودروی گرفتار در برف

سید لقمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک طی شب گذشته و صبح امروز خبر داد و گفت: شب گذشته و بر اساس دریافت گزارشات مبنی بر بارش برف و بوران در محور ساوه - بوئین‌زهرا بلافاصله برنامه‌ریزی جهت امدادرسانی و کمک به خودروهای در راه مانده انجام شد.

وی افزود: در همین رابطه ۱۱ نفر از نیروهای امدادی و پرسنل داوطلب با استفاده از ۳ دستگاه خودروی گشت سیار به همراه نیروهای پایگاه امداد و نجات رنگرز به رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و توزیع اقلام پرداختند. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان با بیان اینکه این عملیات از ساعت ۲۰ شب گذشته آغاز و تا ساعت ۱۳ امروز ادامه یافت تصریح کرد: در طی این مدت ۴۰ خودروی گرفتار در برف رهاسازی و ۳۵ نفر از مسافرین در راه مانده به همراه ۴ بیمار اورژانس به پایگاه اورژانس هجیب بوئین‌زهرا انتقال داده شدند. 

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین بالغ‌بر ۱۶۸ پک غذایی ۲۴ ساعته ۴ نفره به همراه بسته‌های خرما، قوطی کنسرو تن ماهی، کنسرو لوبیا، نان و پتو نیز بین افراد توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول