اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشریح برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در ‌مازندران

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به مازندران هدف از سفرش را بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضائیه به استان برشمرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرهیختگان و شرکت در جلسه شورای عالی قضایی مازندران از دیگر اهداف این سفر است.

تشریح برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در ‌مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایق قبل در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت‌ناز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای عرض سلام و احترام دارم به مردم شهیدپرور مازندران وارد این استان شدم، اظهار کرد: از اینکه سفر ما با تاخیر انجام شد که باید زودتر به خدمت مردم مازندران می رسیدم از مردم عذرخواهی می‌کنم به دلیل شرایط کرونایی امکان سفر فراهم نبود.

وی با بیان اینکه در این سفر نمی‌توانم با مردم و اجتماع عظیم مردمی دیدار داشته باشیم، درباره هدف از سفر به این این استان گفت: به میزانی که امکان دارد در جلسات شورای عالی قضایی و اداری، در جمع فرهیختگان و نمایندگان مردم استان حضور می‌یابم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اعزام هیأت ۳۰ نفره از ماه‌ها قبل از سوی قوه قضائیه به استان افزود: شرکت در جلسه شورای قضایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران دیگر برنامه‌های سفر امروز است.

 آیت‌الله رئیسی ضمن ادای احترام به بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران و خانواده ایثارگران و جانبازان و کسانی در دفاع از این کشور حضور و ولایت‌مداری‌شان روایت خاص و عام است، ادامه داد: مردم استان مازندران به سخت‌کوشی و تلاش  و تولید برای کشور معروف بودند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول