اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انفجار گاز در پاکدشت با ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اثر انفجار گاز در واحد مسکونی واقع در بلوار رحیمی شهرستان پاکدشت و در پی آن ریزش آوار، دو نفر کشته و ۱۴ تن مصدوم شدند.

انفجار گاز در پاکدشت با ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاکدشت، اظهار کرد: ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز، گزارشی مبنی بر انفجار گاز منزل مسکونی در بلوار رحیمی شهرستان پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد. 

وی ادامه داد: بلافاصله تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام و مشخص شد حداقل ۱۸ نفر در این حادثه آسیب دیده اند. 

فتحی تصریح کرد: بلافاصله سه تیم جستجو و نجات شهری از پاکدشت و دو تیم سگ های زنده یاب از پیشوا به محل حادثه اعزام و با همکاری آتش نشانی، عملیات جستجو و نجات آغاز شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با تلاش نیروهای امدادی حاضر در صحنه حادثه، ۱۲ نفر از مصدومین این حادثه به طور سرپایی مداوا شدند. 

وی اضافه کرد: تا این لحظه سه نفر از ساکنین ساختمان که در زیر آوار محبوس بودند، با همکاری عوامل آتش نشانی و هلال احمر خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شده اند و متاسفانه دو نفر فوت شده نیز از زیر آوار خارج شده  و تحویل عوامل انتظامی شدند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول