اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت ۱۵ هکتار اراضی به بیت‌المال با تلاش محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رفع تصرف از 149 هزار و 925 متر مربع از اراضی منابع ملی نزدیک به 15 هکتار زمین در سال جاری به بیت المال برگشت .

بازگشت ۱۵ هکتار اراضی به بیت‌المال  با تلاش محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

 سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوح اظهار کرد: با جدیت و برخورد قاطع محیط زیست استان با متخلفین تصرف اراضی در سال جاری  149 هزار و 925 متر مربع از اراضی منابع ملی در مناطق حفاظت شده از دست سودجویان آزاد و به بیت المال برگشت.

هاشمی اظهار داشت: این اراضی با رسیدگی به 32 فقره پرونده در مراجع قضایی استان خلع ید و آزاد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد:  اراضی ملی در مناطق حفاظت شده امانت نسل های آینده است که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مورد تصرف عده ای سود جو قرار گیرد. 

وی با تاکید بر برخورد با متصرفان منابع ملی گفت: افرادی که زمین تصرف کنند و برای آن ها پرونده تشکیل شود و محکوم شوند دیگر امکان ندارد به آن ها برگردند.

هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا در استان و شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: با همکاری خوب دستگاه قضا شعبه ی ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های تخریب و تصرف اراضی درمراجع قضایی تشکیل شده که چنین پرونده هایی بدون نوبت رسیدگی می شوند‌.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول