اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برقراری امنیت در حوزه‌های دفاعی، اولویت بودجه سال ۱۴۰۰

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، اولویت خوبی برای برقراری امنیت در حوزه‌های دفاعی قائل شد.

برقراری امنیت در حوزه‌های دفاعی، اولویت بودجه سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود با بازدیدی که از پایگاه نیروی هوایی شهید بابایی (پایگاه هشتم شکاری) داشت، در جریان آخرین توانمندی‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی قرار گرفت. 

در ابتدای این دیدار امیر سعید فتاح فرمانده پایگاه، با اشاره به اینکه این پایگاه به‌صورت کاملاً تخصصی آموزش افسران در تمامی رده‌های مأموریت خود را برعهده دارد، اظهار داشت: به‌ واسطه توانمندی و مهارت نیروهای متخصص این پایگاه توانسته‌ایم در زمان دفاع مقدس و پس از آن در برهه‌های مختلف، نقش بسزایی در ثبات و امنیت کشور ایفا کنیم. 

فتاح در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات این پایگاه افزود: انتظار می‌رود مسؤولان استان ضمن توجه ویژه به این پایگاه، نسبت به چاره‌جویی و حل مسائل‌مان نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

مهدی طغیانی نیز در این بازدید اظهار داشت: مجلس در تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، اولویت خوبی برای برقراری امنیت در حوزه‌های دفاعی قائل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از فداکاری‌های نیروی هوایی و نقش سازنده‌شان در ثبات و امنیت کشور افزود: در مجلس شورای اسلامی تلاش شد تا منابع مناسبی به حوزه‌های دفاعی اختصاص یابد و در کنار آن از هیچ تلاشی هم برای پیگیری و حل مشکلات این پایگاه فروگذاری نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان اجرایی استان هم برای برطرف‌کردن این مسائل با جدیت بیشتری فعالیت کنند چراکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصمم به استفاده از ابزارهای نظارتی خود برای پیگیری این مسائل هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول