اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«دیرباز» مدیر آموزش و پرورش قشم شد

«حسین دیرباز» با ۳۱ سال سابقه کاری جایگزین «بهرام پوراشرف» شد تا مدیریت آموزش و پرورش قشم با این انتصاب چهار سال جوان‌تر شود.

«دیرباز» مدیر آموزش و پرورش قشم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، صبح امروز طی حکمی از سوی ایرج بیت‌الهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، «حسین دیرباز» با ۳۱ سال سابقه کاری جایگزین «بهرام پوراشرف» شد تا مدیریت آموزش و پرورش قشم با این انتصاب چهار سال جوان‌تر شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش قشم اظهار داشت: تقویت همدلی در شرایط کنونی جامعه برای عبور از مشکلات ناشی از کرونا بسیار حائز اهمیت است.

محمد قویدل افزود: آموزش و پرورش برای جلوگیری از محرومیت آموزشی دانش‌ آموزان بویژه در ایام کرونا به مشارکت خیران و مسوولان نیاز دارد.

وی تصریح کرد: از شیوع کرونا تا کنون با همکاری خیران چهار هزار گوشی موبایل و تبلت در سطح استان هرمزگان توزیع شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: شاخص نمرات امتحانات نهایی استان هرمزگان در سال 98 نسبت به سال قبل از آن پنج برابر رشد داشته و برای نخستین بار در سنوات اخیر بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفت.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول