اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عالمی: رمضانی بازیکن با کیفیتی است، نباید او را در یک نیم فصل سنجید/شاید مربی قبلی از توانایی‌اش استفاده نکرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:رمضانی در تیم‌هایی که بازی کرده بازیکن باکیفیتی بوده و فقط در پرسپولیس نتوانسته خودش را نشان بدهد وگرنه از لحاظ فنی او بازیکن خوبی است.

عالمی: رمضانی بازیکن با کیفیتی است، نباید او را در یک نیم فصل سنجید/شاید مربی قبلی از توانایی‌اش استفاده نکرد

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جذب آرمان رمضانی توسط باشگاه استقلال و این که خیلی‌ها به این انتخاب انتقاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، اظهار داشت: باید ببینید سرمربی با توجه به تاکتیکی که انتخاب کرده چه مسائلی را در سر دارد و او از بازیکنی که جذب کرده چه می‌خواهد. رمضانی در تیم‌هایی که بازی کرده بازیکن باکیفیتی بوده و فقط در پرسپولیس نتوانسته خودش را نشان بدهد وگرنه از لحاظ فنی او بازیکن خوبی است.

وی افزود: استقلال در خط حمله دیاباته، قائدی و مطهری را دارد و باید ببینید استراتژی سرمربی تیم چیست. مثلا پیش از این مرتضی تبریزی در استقلال حضور داشت اما جواب نداد و حالا یک بازیکن در همین پست جذب تیم شده است.از نظر من استقلال در حال حاضر در خط هافبک نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز دارد که بتواند به این تیم کمک کند. نمی‌دانم کادر فنی روی این مسأله برنامه‌ای دارد یا خیر، اما اگر یادتان باشد سال گذشته علی کریمی به دلیل این که دیر به اردوی استقلال اضافه شد، در بازی با الشرطه عراق یک نیمه بازی نکرد، اما در نیمه دوم همه چیز برگشت و با حضور وی عملکرد تیم در کل عوض شد. الان هم که میلیچ به دفاع چپ برگشته توازن در این تیم برقرار شده و به نظرم تیم خوبی شکل گرفته است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به این که نباید معیار سنجش عملکرد یک بازیکن را فقط به خاطر یک نیم فصل مورد ارزیابی قرار داد، گفت: ممکن است یک مربی در پرسپولیس جواب ندهد، ولی در استقلال موفق شود. همین محمد نادری به تیم استقلال اضافه شده و فوتبالش را بازی می‌کند. شاید مربی قبلی نتوانسته باشد از کیفیت فنی و توانایی‌اش یک بازیکن خوب استفاده کند. استقلال در سه جبهه می‌جنگد و هرچه نیمکت این تیم قوی باشد، شرایط بهتر خواهد شد.

عالمی خاطرنشان کرد: تصور من این است که آرمان رمضانی برای این جذب شده که در دقایق حساس و مهم بازی به کار گرفته شود، یا مثلاً وقتی دیاباته، قائدی و مطهری محروم یا مصدوم هستند جای آنها را بگیرد. رمضانی بازیکنی است که از لحاظ فنی خودش را ثابت کرده و می‌تواند به تیم کمک کند، حتی اگر استقلال بازیکنی مثل امین قاسمی‌نژاد را جذب کند ایرادی ندارد چون رقبا در آسیا بسیار قوی هستند و با تیمی قوی باید به مصاف آنها رفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول