اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح بازگشت همزمان به برجام روحانی انتخاباتی است/جریان غرب‌گرا مردم را به صف مرغ، روغن و گوشت کشانده است

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ببینید مردم بعد از 40 سال توسط جریان غرب‌گرا چطور در صف مرغ، روغن و گوشت ایستاده‌اند و آنهایی هم که در صف هستند جزو قشر پولدار جامعه هستند

طرح بازگشت همزمان به برجام روحانی انتخاباتی است/جریان غرب‌گرا مردم را به صف مرغ، روغن و گوشت کشانده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران صبح امروز (یکشنبه 24 اسفند ماه )طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: تذکر من پیرامون مسأله مصوبه مجلس و قانون راهبردی رفع تحریم‌ها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری و تأکید بر اجرای مصوبه مجلس افزود: طی چند روز گذشته آقایان روحانی، ظریف و آشنا مطلبی را بیان کردند که باید نسبت به آن ابراز نگرانی کرد و متوجه باشیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است و آن اینکه آنها طی چند روز گذشته بازگشت همزمان به تعهدات برجام را در حالی مطرح می‌کنند که تا همین الان حرف قطعی در سیاست خارجی ایران برداشتن کامل تحریم‌ها از طرف ناقض برجام یعنی آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران است.

خضریان خاطرنشان کرد: طرح بازگشت جز به جز به برجام که آقای روحانی مطرح کرده درست در مقابل مصوبه مجلس و تأکید بر برداشتن همه تحریم‌ها است و به نظر می‌رسد طرح آقای روحانی برای ایجاد کانال گفت‌وگوهای بی‌هدف و انتخاباتی است و ضمن اینکه در طرح بازگشت همزمان به برجام راه را برای راستی‌آزمایی تحریم‌ها بسته می‌شود و چند بار دیگر گزیدن شدن از یک سوراخ را نشان می‌دهد.

وی معتقد است:‌اقدامات ایران عملیاتی است و به سرعت با نابودی اورانیوم‌های غنی‌شده و یا جمع‌آوری سانتریفیوژها انجام می‌شود اما اقدامات دولت آمریکا رفع مانع فروش نفت، ایجاد ظرفیت برای تراکنش مالی و استقلال مالی کشورها نیازمند یک زمان مشخص برای راستی‌آزمایی است بنابراین به نظر می‌رسد چنین طرح‌های عجولانه‌ای توسط دولت بیش از آنکه منافع ملی را دنبال کند به دنبال ایجاد تنفس مصنوعی برای جریان غرب‌گرا است.

وی تأکید کرد: دولتمردان به جای اینکه چنین کارهایی را انجام بدهند بهتر است سری به بازارهای اقصی‌نقاط کشور بزنند و ببینید مردم بعد از 40 سال توسط جریان غرب‌گرا چطور در صف مرغ، روغن و گوشت ایستاده‌اند و آنهایی هم که در صف هستند جزو قشر پولدار جامعه هستند آنهایی که دارای پول نیستند در این صف‌ها نمی‌توانند بایستند.

وی تأکید کرد: آقایان غرب‌گرا به جای اینکه قانون قطعی کشور را زمین بزنید و پیام سستی به خارج از کشور منعکس کنید به بازارهای داخلی خود رجوع کنید و ببینید شرایط چه وضعی به خود گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول