اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

احتمال استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها در المپیک توکیو

این احتمال وجود دارد که در المپیک توکیو ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها برای حضور تماشاگران استفاده شود.

احتمال استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها در المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از Gulf today، ژاپن به دلیل خطر گسترش کووید ۱۹، احتمالاً حضور تماشاگران را به ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌های بازی‌های المپیک توکیو محدود می‌کند.

طبق گزارش رسانه‌ها، محدودیت اماکن بزرگ می‌تواند ۲۰ هزار نفر باشد با این حال هنوز به دلیل شرایط همه گیری کرونا محدودهایی مطرح است.

کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو هنوز تصمیم نهایی در این خصوص نگرفته است اما بنا به اظهارات ماسا تاکایا سخنگوی توکیو ۲۰۲۰ تا ماه آینده تصمیم قطعی اعلام می‌شود.

بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد و قرار است از اول مردادماه سال 1400 آغاز شود. با وجود اینکه شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن نسبت به برخی دیگر از کشورها مانند آمریکا پایین تر است اما در حال حاضر توکیو در حالت اضطراری به سر می‌برد.

پیش از این رسانه‌های ژاپنی اعلام کرده بودند حضور تماشاگران خارجی در بازی ها ممنوع است اما چند روز پیش کمیته برگزاری بازیهای توکیو و وزیر المپیک ژاپن این موضوع را تکذیب کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول