اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج فارس به مشهد با فرمان رئیس جمهور

بهره‌برداری ۲ قطعه از خطوط انتقال آب خلیج فارس از سیرجان به مس سرچشمه و سپس اردکان یزد، آغاز عملیات اجرایی خط سوم انتقال آب خلیج فارس به اصفهان و خط دوم انتقال آب خلیج فارس به مشهد و نیز خط انتقال آب دریای عمان به زاهدان با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج فارس به مشهد با فرمان رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بهره‌برداری ۲ قطعه از خطوط انتقال آب خلیج فارس از سیرجان به مس سرچشمه و سپس اردکان یزد، آغاز عملیات اجرایی خط سوم انتقال آب خلیج فارس به اصفهان و خط دوم انتقال آب خلیج فارس به مشهد و نیز خط انتقال آب دریای عمان به زاهدان با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

در این مراسم که محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشت، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پنجاه و هفتمین هفته از پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، این ۵ طرح که آب شیرین شده خلیج فارس و دریای عمان را به استان‌های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انتقال می‌دهد، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

دو خط انتقال آب از سیرجان به مس سرچشمه و از مس سرچشمه به اردکان در مجموع به طول ۵۲۰ کیلومتر با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

برای اجرای خطوط انتقال آب به اصفهان، مشهد و سیستان و بلوچستان که در مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ کیلومتر طول خواهند داشت نیز ۱۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این پروژه‌های زیر ساختی و توسعه‌ای که برای ۵۴ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌کند، به طور کامل از سوی بخش خصوصی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول